Announcement

Collapse
No announcement yet.

Big Brother-stjärnan som tog sitt liv

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Big Brother-stjärnan som tog sitt liv

Vem var det?
    Har lite bilder i huvvet av diverse brudar som varit med, men kommer inte ihåg namnen på dom
    Vet någon vem det är som tagit livet av sig?

Sv: Big Brother-stjärnan som tog sitt liv

Har läst nånstans att det var Rebekah (från -04) ...?

Comment

De som var med de "berömda" dagarna i Sthlm när bbl:are träffades och bl.a. gick på direktsändningen på torsdagen.. minns ni boken som var med i skrev i? Där fanns Rebekahs autograf.. och Marlenes. Minns någon om dom va med samma säsong och hade blivit utröstade innan. Var det Rebekahs Henrik som åkte ut när vi var där till och med? Jag har glömt..
      ðlivi@

Comment

Rebekah, Henrik och Marlene var åtminstone med under samma säsong. Jag minns också att Henrik satt och grät i huset så Rebekah bör ha åkt ut först. Eller var det för att hon inte var intresserad av honom som han gjorde det?
        -

Comment

Originally posted by Boubou View Post
          Har läst nånstans att det var Rebekah (från -04) ...?
          Ja, det var Rebekah...

" I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
          // Hale Chidduck

Comment

Jag lärde känna Rebekah före B.B. i ett kattforum som hette Spinn (som sedan blev svenska katters sida). Hon ägnade sitt liv åt hittekatter före hon började med omplaceringar av hundar.
            Den rebekah var jättegullig och väldigt spontan, inte alls som hon framställdes i BB.
            Sen vet jag inte vad livet förde med sig till henne.

Det var nån gång i början på tjugohundratalet innan BigBrother fanns.

V.I.F Rebekah.
            Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Working...
            X