Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rätt eller fel att Cilla åkte ut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rätt eller fel att Cilla åkte ut?

Vad tycker du? Jag trodde det skulle bli Katerina...fakebruden..
    Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Sv: Rätt eller fel att Cilla åkte ut?

Jag tyckte att Sanna skulle åka. Jag röstade på att Cilla skulle vara kvar. Katarina kunde oxå ha åkt ut. Men först Sanna.
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Var ganska säker på att Katerina skulle åka ut... men Cilla var ju ganska knasig också, de två var ju så lika till sättet! klart de bråkade!
      Sanna kommer vara kvar bara för att hon har stora tuttar och knullar med babianen... :/

Comment

Jag har iofs följt BB så flitigt som jag brukar men är det bara jag som tycker att Cilla alltid har känts så ursäktande hela tiden?
        -

Comment

Ja det var rätt. Falsk infjäskande borderlinehäxa. Usch.
          Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Vaffasen, hon sa ju att hon hade gått självmant om hon inte åkt ut så därför var det ju helt rätt att hon åkte!
            Hon hade gärna fått gå dagen innan iofs för att försöka hålla det liiiiiiiiiiiiiiiiiiite till ett spel som går ut på att man skall stanna kvar så länge som möjligt, inte dra så fort som möjligt.

Och som vanligt, SLUTA FÖRSÖK CAST:A folk till BB!!! Ta av de som söker istället så hade ni sluppit avhoppen!!! Gaaaaaaaaaaaah!!!
            ________
            ____

Comment

Originally posted by Klossan View Post
              Ja det var rätt. Falsk infjäskande borderlinehäxa. Usch.
              Jo, jag kände igen typen rätt snabbt. Det lyste ganska mycket "jag är nog ivägen här också" om henne, något som jag själv började irritera mig på.

Originally posted by Duke View Post
              Vaffasen, hon sa ju att hon hade gått självmant om hon inte åkt ut så därför var det ju helt rätt att hon åkte!
              Hon hade gärna fått gå dagen innan iofs för att försöka hålla det liiiiiiiiiiiiiiiiiiite till ett spel som går ut på att man skall stanna kvar så länge som möjligt, inte dra så fort som möjligt.

Och som vanligt, SLUTA FÖRSÖK CAST:A folk till BB!!! Ta av de som söker istället så hade ni sluppit avhoppen!!! Gaaaaaaaaaaaah!!!
              Verklign! Så här många avhopp var det inte under Holknekt-tiden! Jag trodde först att äldre hoppar av för att de är just äldre - och smarta nog att inse att det var korkat att gå in i huset. Men nu känns det väl knappast åldersbetingat längre... Det ligger i nåt annat, men vad?
              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                [...]
                Verklign! Så här många avhopp var det inte under Holknekt-tiden! Jag trodde först att äldre hoppar av för att de är just äldre - och smarta nog att inse att det var korkat att gå in i huset. Men nu känns det väl knappast åldersbetingat längre... Det ligger i nåt annat, men vad?
                Det ligger nog i tiden. Nu har de gjort det här i en hel vecka, hög tid att prova något nytt.
                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by TMM View Post
                  Jo, jag kände igen typen rätt snabbt. Det lyste ganska mycket "jag är nog ivägen här också" om henne, något som jag själv började irritera mig på.

3 har ju hoppat av pga sjukdom. Tobbe hoppade för att han fick en tennisboll i huvudet där det stod att Vanessa var transa, bolaget höll på att gå omkull, skulderna översteg inkomsterna, han hade en resa inbokad, han var mullvad whatever. Han var bara kul för att han var bitter. Sen fick han lite lätt fyllespel sista fyllan men det var allt.

Comment

Mediahora är borttagen. Holkens fel.

Comment

Jag tycker att dom ska förbinda sig för minst 2 månader när dom går in i huset.
                      Inte få hoppa av tidigare! Jag håller med Duke, sluta casta folk!!
                      Det blir ju så dåligt då.
                      Och så tror jag Gason har rätt också.....allt ska vara så lätt nu för tiden.
                      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

ingen ide de har utröstning..... alla går ju ändå självmant :p

Bättre de gör upp om vilka 2 som vill gå självmant, så kan tittarna få rösta på vem av de 2 som ska få sin vilja igenom o gå ut lr stanna kvar :p

Comment

Hahaha...ja eller hur?

Comment

Working...
                          X