Announcement

Collapse
No announcement yet.

PuckRodney

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• PuckRodney

Skall tydligen vara nära polare med Christian sedan innan de gick in i BB ryktas det.
    Någon mer som läst/sett ?
    ________
    ____

Sv: PuckRodney

Näe.
    Men kan inte Gurkan få gå en kurs medans han ändå är inlåst. I allmänbildning? Hur många dagar är det på ett år? Gurkan...eh......fyrahundra nånting??? Mannen vet ju ingenting.
    Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Christian? Det låter ju inte ens sannolikt att dom skulle kunna dela några som helst gemensamma intressen. Och inte kalla mitt gullefjun Roddanpoddan för Pucko.....;-)
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
        Christian? Det låter ju inte ens sannolikt att dom skulle kunna dela några som helst gemensamma intressen. Och inte kalla mitt gullefjun Roddanpoddan för Pucko.....;-)
        Ditt gullefjun....vad har jag missat??

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
          Ditt gullefjun....vad har jag missat??
          Han är sexig tycker jag. ;-) Men fan va hunken är trist, själlös och tom.

Comment

Jag är väl inte helt förvånad att det finns kvinns som gillar Rodney och hans "otrohetssjukdom" dessvärre, men vaffasen Klossan! Men jag håller med om att de verkar som ett omaka par som polare, hmm, får kolla upp det lite kanske.. om jag orkar.. det är ju fredag..
            ________
            ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
              Jag är väl inte helt förvånad att det finns kvinns som gillar Rodney och hans "otrohetssjukdom" dessvärre, men vaffasen Klossan! Men jag håller med om att de verkar som ett omaka par som polare, hmm, får kolla upp det lite kanske.. om jag orkar.. det är ju fredag..
              Nu har jag synat Roddan och Chrilles relation. Dom passar utmärkt väl ihop. Samma humor, sätt att se på saker och lika sjuka på fyllan. Fast Roddan kan vara kul utan spriiit. Allvarligt Duken så tycker jag att Roddan är underhållning. Och han är nästan lika smart som dig.

Comment

Allvarligt hur kan Roddan vara kul...har då inte sett det minsta kul hos de äcklet...däremot tycker jag Gurkan är rolig mest hela tiden...han bara ÄR Gurkan.

Medn denna skitunge Roza är ju bara för mycke...*ryser*

Comment

Nu har jag synat Roddan och Chrilles relation. Dom passar utmärkt väl ihop. Samma humor, sätt att se på saker och lika sjuka på fyllan. Fast Roddan kan vara kul utan spriiit.
                  Jaaa, men då kanske det finns sanning i det ryktet.. Iofs ingen megasensation men lite dåligt om de nu kände varandra men att tittarna inte skall få veta det och att de därför skall låtsas att de inte gjorde det. Men, men..

Allvarligt Duken så tycker jag att Roddan är underhållning. Och han är nästan lika smart som dig.
                  Han är säkert smartare än mig, det är nog inte en alltför stor bedrift.. - men jag ogillar honom på _fel_ sätt. Hade mycket hellre sett en Per Holknekt därinne som jag ogillade på _rätt_ sätt.
                  Meeeen, jag har bara sett tv-avsnitten och inte för noga heller, har inte hunnit med något mer så man kanske hinner ändra sig totalt om man börja engagera sig lite mer och följa liven etc.
                  ________
                  ____

Comment

Nu har jag sett lite mer så nu tycker jag såhär:

________
                    ____

Comment

Fy vilket äckel och slemmo han är Roddan...jag kräks. Inte det minsta underhållande. Efter helikopter höll jag på att kräkas på riktigt.....stå där och dra i den som en fyraåring.

Och Rosa.....varför blir hon inte nominerad???

Comment

Hej alla..
                        Har inte köpt liven än och kommer anntagligen heller ej att göra det denna gång..känns lite konstigt,ju med jag varit en stor live fan innan .
                        Så mitt seende och tycke blir efter vad jag ser på tv...Måste säga att jag har hellre har 5stycken Roddor som gör helikoptern där inne,än en gurka som sitter å fiser,säger kompis å jalla jalla dagarna i ända..Så trött på denna Gurka som de flesta tycker e såååå rolig..vart då ,när då??::För mig e han inte bara liten till växten,utan även till sättet..Bevisade det så extremt mycket (för mig)när han fick reda på Venessas hemlighet,så krympte han riktigt rejält....Nä bort med honom
                        Roddan har en snevriden kvinnosyn och vill bara krypa på allt å alla och ganska så äcklig ibland..Men tycker att han har glimten i ögonen,har humor och ett underbart leende och mycket hjärna...Så honom vill jag se mer av..
                        Har även börjat gilla han som har så svårt för alla namn där inne..Peter..tyckte att han var så gubbig å sur innan..men börjat att tycka att han faktiskt e ganska så rolig...Spännande å se vem som tar sig till final där i år...Att gurkan vinner e ju redan bestämt..men vem av de andra håller fullt ut ,ja det e svårt att se just nu tycker jag...
                        p.s..så länge sedan jag var här,så jag glömt hur man svarade i en tråd..hehehe

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                          Hej alla..
                          Har inte köpt liven än och kommer anntagligen heller ej att göra det denna gång..känns lite konstigt,ju med jag varit en stor live fan innan .
                          Så mitt seende och tycke blir efter vad jag ser på tv...Måste säga att jag har hellre har 5stycken Roddor som gör helikoptern där inne,än en gurka som sitter å fiser,säger kompis å jalla jalla dagarna i ända..Så trött på denna Gurka som de flesta tycker e såååå rolig..vart då ,när då??::För mig e han inte bara liten till växten,utan även till sättet..Bevisade det så extremt mycket (för mig)när han fick reda på Venessas hemlighet,så krympte han riktigt rejält....Nä bort med honom
                          Roddan har en snevriden kvinnosyn och vill bara krypa på allt å alla och ganska så äcklig ibland..Men tycker att han har glimten i ögonen,har humor och ett underbart leende och mycket hjärna...Så honom vill jag se mer av..
                          Har även börjat gilla han som har så svårt för alla namn där inne..Peter..tyckte att han var så gubbig å sur innan..men börjat att tycka att han faktiskt e ganska så rolig...Spännande å se vem som tar sig till final där i år...Att gurkan vinner e ju redan bestämt..men vem av de andra håller fullt ut ,ja det e svårt att se just nu tycker jag...
                          p.s..så länge sedan jag var här,så jag glömt hur man svarade i en tråd..hehehe
                          Så här gör du när du svarar. ;-)

Jomenvisst har du rätt i det du säger. Gurkan är nästan obehagligt inskränkt fast har lärt sig genom åren hur man tacklar en dokusåpa och vad svenska folket gillar... (dvs småputtrig humor)
                          Roddan är en nagel i ögat men enbart för att det är hans mål. Naglar i ögonen vittnar ju allt som oftast om en stark personlighet. Även hos mig har Peter stigit även om jag kan tycka att hans spankande på sista festen var lite väl.....men han växer. Hans trubbighet börjar filas ner.

Resten är statister. Jag tror att Vanessa och gurkan står kvar i slutet. Småputtrighet och lättsmälta skämt mot HBT:frågan och inskränkthet. Vanessa som person kan jag tycka är lite tragisk. Särskilt när hon filmporrar sig på fyllan, tallar på allt och alla och pratar engelska.

Comment

roddan och chrille känner varandra sedan tidigare och väldigt väl med vad jag läst. varför de väljer att inte visa det alltid nu har jag ingen aning om. taktik kanske? haha
                            " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                            // Hale Chidduck

Comment

Neeej vaffasen, även om Rodney har några tillfällen där han är rätt rolig så fyfaaasen vad han går bort.. Smart? På vilket sätt? Har missat allt som skulle kunna anses smart hos honom. "Kärlek var ett koncept som uppfanns för 150 000 år sedan och som folk sedan dess har blivit lurade att tro på" etc. etc. etc... Jisses.. och som sagt, jag är dessvärre inte förvånad över att det finns tjejer som går igång på såna killar, så har det alltid varit i mitt tycke/erfarenhet men det är lite irriterande för det spökar med min syn på jämlikhet! ...............var nog en dum idé att kvinnor fick rösträtt trots allt......... Ni kan få Rodney istället......
                              ________
                              ____

Comment

Working...
                              X