Nu har jag ringt. Valpen måste ut och få vård.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Katerina 099-418 02
Collapse
X
-
-
Sv: Katerina 099-418 02
Joooo, det är väl ingen skillnad mellan dem egentligen förutom att Maruschka nog inte var troende. Bägge använder ju alltid sig av argumentet: "jag talar högre än dig" i varje diskussion.Originally posted by Klossan View PostNej nej nej du kan inte jämföra henne med Maruschka. Det finns inte. Eller menar du att hon heter Maruschka på riktigt?________
____
Comment
-
Tycker jag hör Simon mest av alla jag...Originally posted by Duke View PostJoooo, det är väl ingen skillnad mellan dem egentligen förutom att Maruschka nog inte var troende. Bägge använder ju alltid sig av argumentet: "jag talar högre än dig" i varje diskussion.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
Katerina & Gurkan kommer finnas till final-Jag Svär till gud att det kommer vara så..Jebote piska ti matarina (eller vad man nu säger) på er ,ni som tror nått annat..
Dax att sluta kolla redan nu?? Bitter jag...näääädååå...men fattar inte varför den/de som JAG tycker värst om (i detta fall gurkan å katta)alltid e de som folk gillar bäst...tex Jessica,Tina osv osv..å Nu psyko LÄrarinnan som e immun...f**************************************n
Comment
-
Att han talar hela tiden typ kan jag köpa, men att han skulle skrika så fort han skall argumentera har jag verkligen missat, det har jag däremot gång på gång på gång på gång sett hos Katerina/Maruschka...Originally posted by Klossan View PostTycker jag hör Simon mest av alla jag...________
____
Comment

...............Änglatofflor. 
Comment