Announcement
Collapse
No announcement yet.
Urkan
Collapse
X
-
Sv: Urkan
Pissade i burken för att Peter gjort nåt liknande. Han är inte så himla borta när han dricker men har förbannat dåligt balanssinne. Han är en typsik streetsmart samhällsparasit bara.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
Skall jag vara helt ärlig så tycker jag han och Rodney påminner mer och mer om varandra.. men det är nog inte vad alla tycker..
Men jag tycker också mindre illa om de flesta därinne nu, var väl nödvändigt för att det skulle gå att se på det hela. Tycker dock fortfarande riiiiktigt illa om Katerina och det lär nog inte ändra sig - personer som skriker vid minsta motgång kommer jag alltid ogilla och undvika.________
____
Comment
-
Såg idag på bb sida att han nu med hjälp av vanessa klätt ut sig i kvinnokläder...hahahaha??...eller inte!,hade ju faktiskt varit en kul grej ,ja om han gjort det innan han blivit varnad av bb (som han blev igår om jag förstått allt rätt?)..Nu blir det mer ett desperat sätt att försöka få ihop de poäng som han nu förstår att han missar-även ett AHA ..bögar,transvestiter och transexuella,även de har ju rösträtt..Hoppas å tror att denna gång sökte Gurkan till fel såpa-folk sitter å glor och lyssnar 24/7,då kommer hans kebabskämt å bajs humor förr eller senare att trötta ut en hel del folk...Han lär nog få hitta på nått nytt om han ska ta hem detta spel
*spinkis*
Comment
-
Håller med Duke angående gurkan och roddan. Dom liknar varandra väldligt mycket...Så där sydamerikanskt macho som inte går hem i sverige alls.
Och jag tror inte gurkan har sökt, han är nog handplockad efter sveriges sämsta bilförare eller vad programmet heter?...??Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
Comment

Comment