Announcement

Collapse
No announcement yet.

"Rodney

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• "Rodney

da Silva här...tack som fan för att du rösta på mig. Ha de bra."

Ja det ska jag ha, hjärtat.

099-418 03
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Sv: "Rodney

Originally posted by Klossan View Post
    da Silva här...tack som fan för att du rösta på mig. Ha de bra."

Ja det ska jag ha, hjärtat.

099-418 03
    "Vågar" inte ringa från jobbets mobil /bb inte så poppis här....-glömt min egen hemma...Så jag får vänta å höra hans röst tills nästa gång han e nominerad..City vill inte ha hem honom ikväll....

Comment

Nu är det aningen nervigt ju... Ring Star!
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

iiiiii kan inte se live,inte se på nätet å inte ringa...Bara se film (:

Comment

Ligger dom lika??

Comment

SPOILERVARNING NEDAN DÄR DET AVSLÖJAS VEM SOM ÅKTE, MARKERA TEXTEN FÖR ATT LÄSA:

[spoiler]Det var dessvärre Vanessa som åkte ut... Hade varit faaaaaaaasen så mycket bättre med Patrik för då hade Madde behövt hitta en ny partner direkt vilket hade fått Rodney att börja fiska direkt samt att Annie hade om möjligt blivit liiiiite mindre tråkig... För många röstmongon i Sverige[/spoiler]
            ________
            ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
              SPOILERVARNING NEDAN DÄR DET AVSLÖJAS VEM SOM ÅKTE, MARKERA TEXTEN FÖR ATT LÄSA:

[spoiler]Det var dessvärre Vanessa som åkte ut... Hade varit faaaaaaaasen så mycket bättre med Patrik för då hade Madde behövt hitta en ny partner direkt vilket hade fått Rodney att börja fiska direkt samt att Annie hade om möjligt blivit liiiiite mindre tråkig... För många röstmongon i Sverige[/spoiler]
              Håller med,inte för att vanessa var en favorit,långt ifrån-hon är himla dryg och störig och ingen som jag direkt kommer att sakna-Men patrik såå mycket värre att kolla å lyssna på....Kändes lite att det blåste ditåt,ja att vanessa skulle få lämna..Sedan tidningarna skriverier och gurkans varning så kändes det att nästa gång ryker hon...men men folk kanske ville ha patrik kvar,vad vet jag ..hahaha

Comment

Working...
              X