PATRIK!!!!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ut med...........................
Collapse
X
-
Sv: Ut med...........................
Jag tror han åker ut mot vem han än sitter mot om han blir nominerad faktiskt.... Meeeeen, jag trodde ju även att han var helt säker att bli utröstad i söndags vilket betyder att jag har noll koll som vanligtOriginally posted by Agge View PostHan åker ut nästa gång. Om han får sitta mot Madde.
________
____
Comment
-
Är dom någorlunda smarta så sätter dom honom mot Katta eller Gurkish.Originally posted by Duke View PostJag tror han åker ut mot vem han än sitter mot om han blir nominerad faktiskt.... Meeeeen, jag trodde ju även att han var helt säker att bli utröstad i söndags vilket betyder att jag har noll koll som vanligt
Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
-
Ännu mer övertygad om att Patrik ska åka. Han saknar fullständigt humor och självdistans. Totalt. Han har INGENTING. Fan va trist han är. Roddan:"jag är lugn...fan ja e hockeyspelare"...det var så urtöntigt när dom skulle lugna ner honom. Han var ju på gränsen till medvetslös.
Till Roza: "Vi ses på måndag....NOT!"
Till Vanessa: "Vi ses på måndag...NOT!"
Till Patrik: "Vi ses på måndag NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOT!!" Hö höJag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment

...............Änglatofflor. 
Comment