Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roddan vs Patrik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Roddan vs Patrik

R: skillnaden mellan dig och mig är att du är trög

P: nää.....

R: felet är att du inte inser att det här är ett skämt...du tar det på blodigt allvar..

P: har du använt din tandborste?

P: tror du att jag gjort nåt med din tandborste?

R: jag tycker inte jag ska straffas för att jag inte har en bögnessecär som du har..

R: det gjorde ont när du kastade tyg på mig...

P: du är trög

R: hämnd bestraffas med 20 varv..bråka inte med NordKorea....Nordkorea strikes back.

P: du har en hel dag på dig att vara paranoid...och tro att jag gjort nåt med din tandborste...

Patrik gick ut. Roddan la sig i sängen igen och sjunger björnen sover..(13.24)
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Sv: Roddan vs Patrik

Det finns fan ingen i huset mer än Roddan som har humor. Inte en enda. Det är som ett dagis. "Nu ber du om förlåtelse för att du höjde rösten, kastade vatten, skvätte grus, tog bollen..." Patrik och Chrille slängde sig över Roddan, brottade ner honom och höll fast honom när han skulle gå och lägga sig hos Sonia. Det var så patetiskt...

Comment

P: någon som har ont i halsen? Kan ju vara så att man hånglar med dåligt omdöme. Kan ge körtelfeber.

Martin: alla som hånglar med mig får halsfluss..

P: ja hade....mummel mummel....jag har haft körtelfeber....

Så berättar Sara en historia om när hon blev sjuk så försvann Patriks mummel.

Comment

Vanessas blog

Ja den hamnade här dåva...

Comment

Peter börjar använda hjärnhalvorna och manipulerar vidare: "kandet var såå....att Roddan måste ha någon att störa sig på?" Ja Peter. Så är det. Han behöver hjärnstimulans Roddan. Han är uttråkad!
          Peter ser Roddan som ett stort hot nu. Han manipulerar småbarna han tjötar sig runt reglerna om att inte prata nomineringar.

Comment

Comment

Även om det är mycket med Rodney som jag inte tål så kan jag erkänna att jag tycker han är rolig till och från. Men det stämmer faktiskt även när det gäller Gurkan och Peter också..

Kan inte säga att jag har någon favorit - vilket faktiskt är tråkigt, var roligare förra säsongerna när man hade någon eller ett par man "hejade" på lite mer.

Nu får nog min jättespännande lista bli någonting såhär:

Simon & Sara: Simon är en snäll, något dum norrlänning som nog kommer överens med allt och alla. Sara verkar vara en av de mer normala även om hon klippts bort en hel del så är hon lite kul ibland när man väl får se henne, att hon har ihop det med Martin är knappast något + men det stör inte allt för mycket heller.
              Peter: Får till lite lustigheter ibland och skapar intriger och manipulerar. Han verkar dock spåra ur lite. Är han hot på Sara eller inte?
              Rodney: Visar dessvärre allt som är fel med kvinnor och varför de inte borde ha rösträtt. Men det är väl lite orättvist att anklaga honom för det - så han har klättrat från botten på listan.
              Gurkan: Han sjönk ner under Rodney på listan efter gårddagens kebab-psykbryt.
              Sonia: Rätt tråkig extrem följartyp, lär väl bli Rodneys skugga nu när Vanessa är borta.
              Christian: Lite skum Rodney-wannabe men har haft några smålustiga stunder.
              Martin: Lite tråkigt trög.
              Annie: Jag fattar inte att de vågade släppa in henne i huset. Gråtråkig med rejält läskiga emo-vibbar.
              Patrik: Jobbigt tråkig, osmart och självgod. Troligen en av anledningarna till att oprovocerat våld finns i världen för man vill bara slå honom egentligen helt utan anledning.

Kanske kommer ändras framöver, nu har jag iaf kommit in i programmet någorlunda.
              ________
              ____

Comment

Hahaha....den om Roddan var bra.

Comment

Det börjar närma sig nu. Försökte skapa ett nytt konto på fejjan men det sket sig. Tänkte att ifall jag skulle hetta till emot slutet. Men tji den. Dom avaktiverade fort som fan. Blev faktiskt lite imponerad....

Jaja.
                  Soffgänget då:

Peter: en torrboll som tagit på sig papparollen och tror att han har segern i hamn. Använder omgivningen som chackpjäser men på ett trist och förutsägbart sätt.
                  Martin: en farbror i barnakropp som inte är dum men lättledd och med en grabbighet som ger mig eksem. Kall.
                  Simon: hade velat se vad som hänt om dom inte stoppat ner honom i sängen inatt. Han drämde flaskan i bordet och hans ögon var svarta. En farlig typ som kan explodera när famijedrömmen tar slut....stort watchout där.
                  Sara: -----

De självständiga:

Katerina: en tjej, ett barn, en kvinna. En fri hippie i sidenblus. Full av energi och så pålitlig som det går att vara i det huset. Hon imponerar varje dag. Varm.
                  Roddan: kobent lurvig oförutsägbar goding med stor ***. Tycker han blev en bra balans efter alla jätteboobs som följt genom åren i BB-huset. Hans syrlighet piggar upp så man orkar ta sig igenom liven. Varm.

Resten:

Chrille: lite småkul smalis som bara gillar läget och vill in i soffgänget så det skriker i lockarna. Varm.
                  Sonia: ser sig som en förortsbitch och hänger i Roddans kallingar bara för att han avslöjat att hon är 8 år. Ganska ointressant. Varm.
                  Annie: lever i en film. Pratar som en aktris och ser sig själv som smart men hon har bedragit sig själv. Hennes "utbrott" var teater och hon vet det. Kall.
                  Patrik: en ganska elak fan. Kanske t o m elakast i huset. Uselt självförtroende och helt utan själ. Tom.
                  Gurkan: ser dokuvärlden som sin födkrok. En samhällsparasit som säkert inte kommer att behöva jobba. Han är svenskare än en svensk. T om hans fyllor tenderar att bli en parodi på en typisk svensk fylla. Vingla, ramla, snubbla och spy. Streesmart gammal bov. Tom.

Comment

Hmmm, insåg precis att jag missade att ta med Katerina på listan.. Det passar sig rätt bra iofs..
                    ________
                    ____

Comment

Tack för underhållningen Duke och Klossan....
                      Peter for president....i think.
                      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by Duke View Post
                        Hmmm, insåg precis att jag missade att ta med Katerina på listan.. Det passar sig rätt bra iofs..
                        Elaking...:-P

Comment

Tex Gurkan mot Roddan ok-Katta mot Roddan ok-Peter mot Roddan ok-Simon mot Roddan ok..osv osv....Men Patrik mot Roddan INTE ok-ja att åka mot menar jag nu ..Kom igen kanal11 ni visste /förhoppningsvis vad ni gav er in på när ni tecknade ett så kallat trashprogram till er kanal,så inget fuffel fuffel nu hoppas jag .....Hoppas och "vill" tro att Roddan e den som får stanna även denna gång-Men magkänslan vill inte som jag vill...Vem tror ni åker??

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                            Tex Gurkan mot Roddan ok-Katta mot Roddan ok-Peter mot Roddan ok-Simon mot Roddan ok..osv osv....Men Patrik mot Roddan INTE ok-ja att åka mot menar jag nu ..Kom igen kanal11 ni visste /förhoppningsvis vad ni gav er in på när ni tecknade ett så kallat trashprogram till er kanal,så inget fuffel fuffel nu hoppas jag .....Hoppas och "vill" tro att Roddan e den som får stanna även denna gång-Men magkänslan vill inte som jag vill...Vem tror ni åker??
                            Håller med Star. Det är inte värdigt att åka ut mot mesPatrik. Som jag fö tror är sociopat. Han mumlar så mycket runtomkring och det har nog fungerat "ute" men inte med kameror. Det är just det som gör honom dum. Att han inte fattar att det som funkar där inte funkar ...eh...där. Han har mumlat 7 tusen gånger att han tror Roddan är det och då tänker jag: den som nämnde det han klämde det. Jag tror ju att Patrik åker om folket får rösta men det kan ha blivit press efter hälsningen så visst....jag är inte helt främmande för att det kan bli lite röstfiffel. Aj min mage. Dom andra kommer att frysa ut Roddan så gott det går för nu är dom rädda.

Tror dock inte att Roddan vinner. Det gör någon mer normal. När det gäller galna killar är det känsligt. Galna tjejer (Jessica) "bara står för vad dom tycker". Typ.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                              Håller med Star. Det är inte värdigt att åka ut mot mesPatrik. Som jag fö tror är sociopat. Han mumlar så mycket runtomkring och det har nog fungerat "ute" men inte med kameror. Det är just det som gör honom dum. Att han inte fattar att det som funkar där inte funkar ...eh...där. Han har mumlat 7 tusen gånger att han tror Roddan är det och då tänker jag: den som nämnde det han klämde det. Jag tror ju att Patrik åker om folket får rösta men det kan ha blivit press efter hälsningen så visst....jag är inte helt främmande för att det kan bli lite röstfiffel. Aj min mage. Dom andra kommer att frysa ut Roddan så gott det går för nu är dom rädda.

Tror dock inte att Roddan vinner. Det gör någon mer normal. När det gäller galna killar är det känsligt. Galna tjejer (Jessica) "bara står för vad dom tycker". Typ.
                              Vet inte vad han e klossan-Patrik-men nog attans e där något med honom som inte stämmer..Kan ju vara en osäkerhet som gör att han bara blir så där örk,han har ju från första dagen,nästan,hållt mer reda på alla andra där inne än sig själv,mumlat sig blå om vilka fel andra har och försökt på ett taffat sätt att försöka ta sig en plats i gruppen..Kan inte hjälpa det,där e något med den killen som jag stör mig så in i bombens på,inte e det dialekten för den hör jag dagligen-min gubbe och folk i tex broby,knislinge å Glimåkra snackar lite som Patrik/ kristianstadsdialekt..men då utan mummel..Hans garv får mig att rysa,lite av en galnings garv tycker jag..Kanske bara e så enkelt som Duke beskrev det,man vill bara slå,fast man inte vet varför..Nä nu ska jag vara snäll,tror att hans osäkerhet gör han framstår som han nu gör,därute är det nog en ganska så torr,snäll och trevlig kille..Därför måste han ut NU .

Comment

Working...
                              X