Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roddan vs Patrik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Roddan vs Patrik

Originally posted by Klossan View Post
    Håller med Star. Det är inte värdigt att åka ut mot mesPatrik. Som jag fö tror är sociopat. Han mumlar så mycket runtomkring och det har nog fungerat "ute" men inte med kameror. Det är just det som gör honom dum. Att han inte fattar att det som funkar där inte funkar ...eh...där. Han har mumlat 7 tusen gånger att han tror Roddan är det och då tänker jag: den som nämnde det han klämde det. Jag tror ju att Patrik åker om folket får rösta men det kan ha blivit press efter hälsningen så visst....jag är inte helt främmande för att det kan bli lite röstfiffel. Aj min mage. Dom andra kommer att frysa ut Roddan så gott det går för nu är dom rädda.

Tror dock inte att Roddan vinner. Det gör någon mer normal. När det gäller galna killar är det känsligt. Galna tjejer (Jessica) "bara står för vad dom tycker". Typ.
    Blir offline å utkastad för mina svar tar för långtid-men jag jobbar ju mellan varven,jag lovar å svär,sitter inte bara här å softar....
    Måste ju erkännas att Roddans juckandes fyllebikt där han berättade vilka hål? han skulle hmhmhm Madde i och sin hälsning inte var det smartaste han sagt/gjort där i huset...Men han får iallafall folk där inne att reagera,skratta..ja leva!!...medans Patrik bara lyckats med att få Madde att somna?? tröttare människa får man väl leta efter?-blir man sådan i sin så kallat "förälskelse" närhet?..borde man inte bli sprallig,glad,sur /om han kastar nått getöga på nån annan --ja nått borde man väl bli-inte bara trött...Kolla på Ronja hur hon lever upp när Roddan ligger brevid..hahaha.

Comment

Ut med Rodneys tandborste!!!

Nä, men han är en riktig skummis Rodney.. men trots det vill jag veeeeeeeeeerkligen att Patrik åker ikväll, blir nog enda gången jag orkar ringa och rösta t o m. Vore riktigt, riktigt nice!
      ________
      ____

Comment

Det är något skumt med Psykopatrik...
        ________
        ____

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
          Blir offline å utkastad för mina svar tar för långtid-men jag jobbar ju mellan varven,jag lovar å svär,sitter inte bara här å softar....
          Måste ju erkännas att Roddans juckandes fyllebikt där han berättade vilka hål? han skulle hmhmhm Madde i och sin hälsning inte var det smartaste han sagt/gjort där i huset...Men han får iallafall folk där inne att reagera,skratta..ja leva!!...medans Patrik bara lyckats med att få Madde att somna?? tröttare människa får man väl leta efter?-blir man sådan i sin så kallat "förälskelse" närhet?..borde man inte bli sprallig,glad,sur /om han kastar nått getöga på nån annan --ja nått borde man väl bli-inte bara trött...Kolla på Ronja hur hon lever upp när Roddan ligger brevid..hahaha.
          Madde är också en märklig filur. Jättekonstig. Hon verkar helt sakna reaktioner. Och du ....Patriks konstiga beteende har inte med dialekten att göra det minsta. Låter som han är från listerlandet men precis som du säger så är det inte störande för det finns några här också,..hehe... Det är som om han pratar men inte vill att någon ska höra liksom. Han ångrar sig innan han mumlat klart. Typiskt människor som vant slänger giftpilar åt höger och vänster. Sen så snöar han fast på sina egna tankebanor. Alla sociopater är ju inte smarta. Jag tror att han har fått höra att han är det av forna flickvänner x antal gånger. Bara det att bjuda upp Madde till en låt med orden: "ska vi dansa din slampa?" är ju sjukt. Sen vet inte jag om det var internhumor. Isf var den inte ömsesidig för han fick ett surt nobben. Jag försökte faktiskt tycka synd om honom bara för att dom andra barnen inte var snälla ungefär ...men inte ens det kunde jag. När dom sjöng på hans födelsedag och han körde sina supercoola hifolksitsenoughshälsningar med handen etc...och inte ens kunde säga tack och se liiiiite avslappnat glad ut så tyckte jag bara han var totally dummerjöns.
          Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Working...
          X