Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sämsta BB någonsin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sämsta BB någonsin

Årets upplaga av BB är det sämsta och mest ointressanta någonsin!

Sv: Sämsta BB någonsin

Originally posted by Gynning View Post
    Årets upplaga av BB är det sämsta och mest ointressanta någonsin!
    Håller med dig till 100 %, tittar inte längre på eländet trots att jag betalat
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Tycker årets upplaga är riktigt bra - nästan som det var i början tom.. då menar jag de två första omgångarna alltså - efter dom så gick det bara utför - och nu känns det som de hittat lite mer rätt igen.
      " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
      // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
        Tycker årets upplaga är riktigt bra - nästan som det var i början tom.. då menar jag de två första omgångarna alltså - efter dom så gick det bara utför - och nu känns det som de hittat lite mer rätt igen.
        Håller med! Nostalgi men jag har inget hatobjekt. Men det ger sig väl med tiden..
        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Har hört att det blivit bättre än det var första veckan, då kameramän och produktionen i övrigt var helt kass. Har däremot inte själv tagit upp tittandet igen.
          "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Klossan View Post
            Håller med! Nostalgi men jag har inget hatobjekt. Men det ger sig väl med tiden..
            Jag har ett hatobjekt, hon blev det rätt tidigt också - lite nostalgi bara det haha
            // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pålle View Post
              Har hört att det blivit bättre än det var första veckan, då kameramän och produktionen i övrigt var helt kass. Har däremot inte själv tagit upp tittandet igen.
              Det är faktiskt riktigt kul nu, deltagarna - nästan alla då - anstränger sig för uppdragen osv och är i övrigt underhållande med. Köpte liven rätt omgående men kollade inte så mycket efter första veckan - har dock tagit upp tittandet ordentligt nu igen, både på webben och tv-sändningarna. Känner mig nästan som förr igen
              // Hale Chidduck

Comment

Det är faktiskt riktigt kul nu, deltagarna - nästan alla då - anstränger sig för uppdragen osv och är i övrigt underhållande med. Köpte liven rätt omgående men kollade inte så mycket efter första veckan - har dock tagit upp tittandet ordentligt nu igen, både på webben och tv-sändningarna. Känner mig nästan som förr igen
                Förra gången fick jag abstinens när det var slut. Vaffan ska jag göra nu liksom? Sjukt ju. Planerar att åka iväg men jag måste ju veta när finalen är innan...man blir lite trött på sig. :-D
                Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Efter att ha läst trådarna här började jag faktiskt ändra inställning jag med!
                  -

Comment

Working...
                  X