Är nu Katerina.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Den enda riiiktigt, riktigt jobbiga deltagaren
Collapse
X
-
Sv: Den enda riiiktigt, riktigt jobbiga deltagaren
tillägger....fast när hon tjoar är det jobbigt. Men det gör hon typ någon timme när hon fått dansfeber + vin så det går att stå ut med. Något som jag får allt svårare för är Simons ständiga tjatfyllor som varar längre än Kattas rumpvift.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
tillägger....fast när hon tjoar är det jobbigt. Men det gör hon typ någon timme när hon fått dansfeber + vin så det går att stå ut med. Något som jag får allt svårare för är Simons ständiga tjatfyllor som varar längre än Kattas rumpvift.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
Precis!!Originally posted by Duke View PostÄr nu Katerina.
Fast det har hon varit från dag 1......vet hon att man kan vara tyst? Där kan man prata om mundiarrè
Peter kommer nog att vinna tror jag.
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
Comment
-
Jupp, från dag 1. Och att hon har temperament har jag aaaaabsolut inget problem med. Det är hennes ständiga högljutt kraxande och usla resonerande som blir väääldigt störande.Originally posted by kattmamman View PostPrecis!!
Fast det har hon varit från dag 1......vet hon att man kan vara tyst? Där kan man prata om mundiarrè
Peter kommer nog att vinna tror jag.
Självklart finns det dåliga sidor hos andra deltagare också men hon är den enda riiiktigt, riktigt jobbiga deltagaren kvar!
Så är det bara. 100% objektivt. Sluta tramsa.
Som när Rodney undrade varför hon hade pratat skit bakom ryggen på honom, vilket hon höll med om att hon hade gjort men vände till att skrika och kraxa om att han skulle berätta vem som avslöjat det för honom, att han måste berätta det för att hon VIIIIILL VEEEEETAAAAA, MEEEN JAG VILL VEEEEEEETA!!!!!!
Usch & TVII (TVII som i tv-kanalen..)________
____
Comment
-
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12885003.ab tycker synd om henne men jag håller på Simon. Men hon kan gå till final.
...............Änglatofflor. Lovetop
Comment
-
Jisses vilken tidning aftonbladet är.................................. Det mest tragiska är att den lilla skaran av aftonbladet-läsare (inkl. migsjälv) som läser artiklar om Bigbrother faktiskt också tittar på Bigbrother..... Såååå WTFF"#%#"%#%"#¤ Varför vinkla det ur helvete när alla som läser det bara ser mer ner på Aftonbladet... eller iofs, det har varit samma lika länge, aaarrrggghh..Originally posted by Agge View Posthttp://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle12885003.ab tycker synd om henne men jag håller på Simon. Men hon kan gå till final.
Jag får sluta dricka vin på fredagar istället...
...och i dagsläget får Simon gärna vinna i mitt tycke också.________
____
Comment

Comment