Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hmmmmmmmmfff, vem skall vinna då?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Hmmmmmmmmfff, vem skall vinna då?

Originally posted by Majken View Post
    Peter eller Simon...Simon vinner lätt som en plätt!
    Moralens väktare när dom är nyktra? No no
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Det verkar vara många unga/ungar som gillar Gurkan trots allt.. Men frågan är ju också hur många unga/ungar som tittar och röstar.
      ________
      ____

Comment

Det är svårt att ogilla Simon. Speciellt i jämförelse med resten!

Men det hade varit väldigt välkommet med ett par starka jokrar nu där någon av dem efter en vecka fick stanna permanent. Men det är väl för sent för det dessvärre.
        ________
        ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
          Det verkar vara många unga/ungar som gillar Gurkan trots allt.. Men frågan är ju också hur många unga/ungar som tittar och röstar.
          Ja tyvärr så e det nog så,säkert en hel del vuxna oxå som förälskat sig i denna åsna...Han e den i huset som jag gillar allra minst,hittar inget hos den gubben som jag kommer på nu så här spontant som jag tycker e rolig..fi tvi för bb som nu söker en minigurka till nästa vecka-*spyr*

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
            Ja tyvärr så e det nog så,säkert en hel del vuxna oxå som förälskat sig i denna åsna...Han e den i huset som jag gillar allra minst,hittar inget hos den gubben som jag kommer på nu så här spontant som jag tycker e rolig..fi tvi för bb som nu söker en minigurka till nästa vecka-*spyr*
            Jag såg det!!!!! Riktigt jävla illa!!! Vaffasen, okej om de inte tar tävlingsdelen särskilt seriöst, men att samtidigt ta betalt för röstningar etc, - antingen är BB en tävling eller så är det enbart underhållning, de kan inte vara föööör oseriösa om det skall vara en tävling..

Och en jäkla minigurka i kombination med det programmet är så fel på alla tänkbara nivåer så jag får näsblod.
            ________
            ____

Comment

Jag tror och hoppas på Simon - men skulle Peter vinna blir jag inte ledsen för det heller. Inte heller Martin eller Sara faktiskt.

Egentligen vem som helst utom Katerina även om jag inte är så förtjust i några andra utom ovan nämnda fyra.

Och jättegrattis till nya kissen Kattmamma!
              " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
              // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
                Jag tror och hoppas på Simon - men skulle Peter vinna blir jag inte ledsen för det heller. Inte heller Martin eller Sara faktiskt.

Egentligen vem som helst utom Katerina även om jag inte är så förtjust i några andra utom ovan nämnda fyra.

JätteTACK PACFIER....jag är så färväntansfull....3 veeor kvar...

VEM SOM HELST före KATERINA... Uch jag klara inte heller...av henn!!..trodende my ass.. Helst inte gurkfan heller.
                Hans kvinnsyn stinkerr rejält!! Ja blidde förbannad när
                jag hörde hans uttaldande.

SKulle inte dom till BLÅULLA OCH OCH STANNA DÄR!!l BLKULLA idag?????
                Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Simon vinner men det hade varit gött som fan om Peter gick ut som segrare, vilket inte kommer att ske...Peter är en go gubbe med humor och huvet på skaft!

Comment

Originally posted by Pacifier View Post

Jag har nog helt missuppfattat dig Duken. På nätet är du en stark personlighet. Vill du verklligen att villahusområdesfolket ska vinna? Peter borde ha så mycket att säga iom att han är kock men han delger nada. Så han bli ointressant. Martin..äää. Sara är smart men ingen jag gillar. Simon???

Comment

Simon vinner men det hade varit gött som fan om Peter gick ut som segrare, vilket inte kommer att ske...Peter är en go gubbe med humor och huvet på skaft!
                      Grejen är att han är ingen go gubbe. Han är sur.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                        JätteTACK PACFIER....jag är så färväntansfull....3 veeor kvar...

VEM SOM HELST före KATERINA... Uch jag klara inte heller...av henn!!..trodende my ass.. Helst inte gurkfan heller.
                        Hans kvinnsyn stinkerr rejält!! Ja blidde förbannad när
                        jag hörde hans uttaldande.

SKulle inte dom till BLÅULLA OCH OCH STANNA DÄR!!l BLKULLA idag?????
                        Hehe, nu vet jag inte vad grönsaken sagt men du fick mig att titta in på webbens live-sändning.
                        Efter två minuters knäckebrödstuggande av 4 personer samtidigt så loggade jag ut igen. För tusan, knäckebröd och slipsmikrofoner ska inte finnas i samma rum.
                        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                          Jag har nog helt missuppfattat dig Duken. På nätet är du en stark personlighet. Vill du verklligen att villahusområdesfolket ska vinna? Peter borde ha så mycket att säga iom att han är kock men han delger nada. Så han bli ointressant. Martin..äää. Sara är smart men ingen jag gillar. Simon???
                          Men Klossan, nu har du nog blandat ihop mig och Duke verkar det som - detta är andra inlägget du kallar mig Duke
                          // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                            Det där var ju Piia som sagt men vi är väl ganska tråkigt extreeeeeeeeeeeeeemt eniga om vem vi vill först ha ut just nu iaf!!!

Jag tycker dock absolut inte att en "stark personlighet" automatiskt är något positivt - och jag tycker inte att folk som beter sig som skrikiga 13-åringar har en särskilt _stark_ personlighet även om den tar eller stjäl åt sig en massa uppmärksamhet genom att skrika, gråta och hota om att lämna stup i kvarten - samt sköta det lilla argumenterandet som går att musta fram helt själv i bikten bakom ryggen på folk.... Eller som i "diskussionen" med Simon helt %#% hux flux byta ämne och ifrågasätta honom om helt annat bara för att hon inte kan argumentera ens mot ett norrländskt... träd. Jisses, lilla hjärtat.

Näääh, för att få fram vem som skall vinna måste man denna runda ta bort vilka som absolut borde förlora. Men det kommer nog ändras framöver, jag hoppas verkligen det! Det kan nog hända en hel del resten av denna runda.
                            ________
                            ____

Comment

Simon tar hem det här..
                              ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Tänker precis samma sak om Peter. Riktigt go gubbe helt enkelt.

Simon är bara helt utanför denna värld egentligen, sån som ger en tron tillbaka på människan. Det finns gott kvar liksom
                                // Hale Chidduck

Comment

Working...
                                X