Hade ju klaaaaaaaaart hellre sett Katerina åka men när det nu står mellan Katerina/Madde/Rodney (tvångsnominerad) så är det ju svårt att se hur någon annan än Madde kan åka.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bye bye Madde
Collapse
X
-
Sv: Bye bye Madde
Jag fattar inte det alls. Hur jag än vänder och vrider på det så kan jag inte hitta den absolut minsta lilla positiva egenskapen i den människan. Usch, får rysningar, sedan att de andra har sina sidor är ju helt klart - men Katerina är ju sååååååååååååååå mycket vidrigare på alla sätt.
Men då finns det iaf folk som röstar på henne - jag trodde på fullt allvar att det var uppgjort i och med att hon inte åkte ut...________
____
Comment
-
Katerina är likadan som Rosing var - fast hon inte har sex i huset ens. Allt ska kretsa runt henne och gör det inte det så ser hon till att skapa det. Urk." I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
// Hale Chidduck
Comment
-
Katerina slår Slabban med hästlängder en mer beräknande och elak människa får man leta efter...den dag Katerina åker ut kommer att vara en glädjens dag...åka ut kommer hon att göra bara hon sittter mot rätt personer och inte mot sådana självklara åka-ut-personer som Madde, Rösvlickar Sonia och Christian...när dessa personer har åkt blir det åka av för Katerinaslemmet! Hört henne nu i en timma spy galla över Peter ivrigt påhejad av Gurkasaset som tar betalt för att gifta sig och njkuter av att spräcka deras mödomar på hotellet...
Simon vinner, han är en hyvens kille, synd att ingen vågade backa upp honom när han ställde LjugrövarKaterina mot väggen vad det gällde hennes falska fasta...fegisar är de allihopa! Eller så gjorde de det och BB visade inte hela spektaklet?
Hur kan man heja på Kateriana överhuvudtaget? Värre människa finns ju inte inom solsystemet!
Comment
-
Precis Majken.....Originally posted by Majken View PostKaterina slår Slabban med hästlängder en mer beräknande och elak människa får man leta efter...den dag Katerina åker ut kommer att vara en glädjens dag...åka ut kommer hon att göra bara hon sittter mot rätt personer och inte mot sådana självklara åka-ut-personer som Madde, Rösvlickar Sonia och Christian...när dessa personer har åkt blir det åka av för Katerinaslemmet! Hört henne nu i en timma spy galla över Peter ivrigt påhejad av Gurkasaset som tar betalt för att gifta sig och njkuter av att spräcka deras mödomar på hotellet...
Simon vinner, han är en hyvens kille, synd att ingen vågade backa upp honom när han ställde LjugrövarKaterina mot väggen vad det gällde hennes falska fasta...fegisar är de allihopa! Eller så gjorde de det och BB visade inte hela spektaklet?
Hur kan man heja på Kateriana överhuvudtaget? Värre människa finns ju inte inom solsystemet!
kul att se dig här också...
Äre sant om Gurkaset!!! FII fan. Ingen förvånar mig om honom...
Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.
Comment
-
Duke. Hur sjutton kan du jämföra Slabbe med Katta? Är det för at få mig irriterad så är du en Roddan....= love you.Originally posted by Pacifier View PostKaterina är likadan som Rosing var - fast hon inte har sex i huset ens. Allt ska kretsa runt henne och gör det inte det så ser hon till att skapa det. Urk.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
Tackar, har absinens då det inte finns ett ordentligt forum där man kan spy ut sitt hat...och bråka med dem som inte tycker som jag!
De som håller på Katerina och Gurkan är antingen 12 år eller totalt utan människokännedom alternativt funger som just dessa ljugrövar i vardagen och anser att det är helt naturligt att bete sig som svin med religon som mot andra bakom deras ryggar för att få någon sorts vinning!
Comment
-
Du å ja Agge. Nu ringer vi. :-)Originally posted by Agge View Postjag hade sett att Roddan åkte. Men Katerina kommer att hålla sig kvar länge. Jag har röstat på henne hela tiden.
(och nej...det handlar inte om vem man känner igen sig i. Jag är långt ifrån Katta. Möjligen det att hon är omtänksam)Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
-
Fasen, lär bli ytterligare ett söndagsavsnitt helt fokuserat på en Katerina skrikandes som en 13-åring.
Enda sättet att bli av med henne verkar vara om hon lämnar själv vilket hon ju hotat med hundra gånger och sedan går in i bikten för att sedan magiskt ha ändrat sig. Får väl hoppas att hon verkligen lämnar istället nästa gång.________
____
Comment
-
Sitter på jobbet -som vanligt- och kommer missa utröstningen-som vanligt(:..Älskar verkligen BB nu,har samma hatkänslor som jag hade mot Tina,Jessica,mattias och vem det nu e som jag "hatat" under alla dessa BB år..Hahhaa..Hoppas nu att det inte blir så,att alla katta ogillare röstar på Madde,så både KatErina och Madde får stanna kvar och Roddan då åker pga det..Vill fan inte se Katta mer,men hennes tid kommer,hoppas på nästa vecka..NU e jag bara intresserad av att Roddan får stanna..annars Bey Bye BB..Originally posted by Duke View PostFasen, lär bli ytterligare ett söndagsavsnitt helt fokuserat på en Katerina skrikandes som en 13-åring.
Enda sättet att bli av med henne verkar vara om hon lämnar själv vilket hon ju hotat med hundra gånger och sedan går in i bikten för att sedan magiskt ha ändrat sig. Får väl hoppas att hon verkligen lämnar istället nästa gång.
Comment

...............Änglatofflor.
Comment