Originally posted by LeCot
Vad heter låten vid utröstningen ??
Collapse
X
-
Jag kanske har andra att svara också, eller? Vad är ditt problem eftersom du verkar reta dej på mej?Att diskutera med en kvinna -
ojojoj då.....upptagna snubben???......retar mej inte alls på dej. Du verkade litta mossig.....tyckte du behövde livas upp....Jag brukar liva upp enstaviga snubbar i marginalen..... ;-)Originally posted by Valdemar FikonJag kanske har andra att svara också, eller? Vad är ditt problem eftersom du verkar reta dej på mej?Comment
-
Liva upp nån annan då...Originally posted by LeCotojojoj då.....upptagna snubben???......retar mej inte alls på dej. Du verkade litta mossig.....tyckte du behövde livas upp....Jag brukar liva upp enstaviga snubbar i marginalen..... ;-)Att diskutera med en kvinnaComment
-
Du är inte så rolig själv... Har du ätit huggorm till lunch idag eller?Originally posted by LeCotjösses vilken tråkig snubbe.Att diskutera med en kvinnaComment
-
Varför hugger du på mej idag? Har jag gjort dej nåt?Originally posted by LeCotJasså man blir trist av det...hur smakar det då?....huggorm...alltså? Du vet la...tydligen käkat en del huggorm??Att diskutera med en kvinnaComment
-
Jag bryr mej inte. Undrade bara vad det handlade om eftersom jag inte har varit här på länge. Blev lite förundrad över hennes välkomsthälsning....Att diskutera med en kvinnaComment
-
Den het vel.. olala la meg komme inn igjen.. heheheOriginally posted by Valdemar FikonJag bryr mej inte. Undrade bara vad det handlade om eftersom jag inte har varit här på länge. Blev lite förundrad över hennes välkomsthälsning....[I][COLOR=darkred]TrComment
-
Till en början såg det ut som om allt var upplagt på ett skämtsamt sätt, sen såg jag att den ena inte använde smileys. Så, därför ska vi vara snälla och söta mot varandra nu.Originally posted by WatchlarKlart jag gillar dej LeCot
Vart bara lite orolig att du skulle skrämma bort Valdemar som inte känner dig ;-)
-Comment
-
Jag vet inte om det är mej du tänker på, det kanske bara är jag som inte ser om det är ett skämt eller inte....Originally posted by TMMTill en början såg det ut som om allt var upplagt på ett skämtsamt sätt, sen såg jag att den ena inte använde smileys. Så, därför ska vi vara snälla och söta mot varandra nu.
Att diskutera med en kvinnaComment
-
Hej Valdemar.. Jag kan tycka att det inte är ett skämt att bete sig så mot dig.. Även om LeCot inte menade något illa.. Allt bra annars?Originally posted by Valdemar FikonJag vet inte om det är mej du tänker på, det kanske bara är jag som inte ser om det är ett skämt eller inte....
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment

Comment