Originally posted by Valdemar Fikon
Vad heter låten vid utröstningen ??
Collapse
X
-
Försöker reda ut om jag är påhoppad eller inte härinne....Originally posted by ZmasterLänge sen jag såg dig vara här :/ Vad hittar du på då?
Har inte varit aktiv på ett tag p.g.a lite tråkigheter i Maj-Juni som har satt sina spår... Men nu börjar det lossna...Att diskutera med en kvinnaComment
-
Du får det i poesiform...Originally posted by piopioHej igen..
Varför känner du dig som en --->
??
Det tycker jag inte att du ska behöva göra..
Jag har inte forumets jargong med tecken förstått
efter detta meningsutbyte med LeCot
Det har skett på ett sätt som jag inte fattar
då känner jag mej som dessa smileys med hattar
*gäsp*
*inte ett öga torrt*Att diskutera med en kvinnaComment
-
Originally posted by Valdemar FikonDu får det i poesiform...
Jag har inte forumets jargong med tecken förstått
efter detta meningsutbyte med LeCot
Det har skett på ett sätt som jag inte fattar
då känner jag mej som dessa smileys med hattar
*gäsp*
*inte ett öga torrt*
Den var bra den..
Men du.. Bry dig inte om nån härinne är taskig eller nåt.. Låt det gå in i ena örat o ut genom andra.. Taskigheten säger mer om de än om dig.. ;-)
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Det finns alltid folk som har humor på olika nivå. Det som inte passar sig skakar man av sig. Alltid gör man nån glad och det blir alltid lite smågroll häråvar, det är vi nog inte ensamma om. Det är bara å leva vidare, för folks åsikter är något man inte kan förändra bara sådär. Eller jo, mot betalning går ju det mesta...Originally posted by piopio
Den var bra den..
Men du.. Bry dig inte om nån härinne är taskig eller nåt.. Låt det gå in i ena örat o ut genom andra.. Taskigheten säger mer om de än om dig.. ;-)
-Comment
-
Jag bryr mej inte om nåt och jag antar att det ger sej med tiden om någon vill provocera...
Jag har lagt detta bakom mej och hälsar mej själv välkommen tillbaka efter en svår tid. .....
*hehe*
:eek!:Att diskutera med en kvinnaComment
-
Danke schön!Originally posted by FjällisDå ska jag vara den första att säga Välkommen till Valdemar
Att diskutera med en kvinnaComment
Comment