Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alla nominerade..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Alla nominerade..

Sällan sett en sådan stark person som Katerina, eller hur?

Krävs fanemej en

Comment

Jag har sett Peter som vinnare sen dag ett...tror jag ska slå min första pling idag. Jag brukar aldrig ringa. Måste kolla bb-sidan vilket nummer som gäller.

Åker katerine ikväll kan jag titta på varenda program framöver...

Grukisch stör jag mig mest på för han håller på och tallar på sig själv hela tiden....äcklet! Jag kan inte koncentrera mig på vad han säger då han gör det..
      Men det kan jag stå ut med en vecka till.
      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

099-418 03 Peter Pling, pling!! Done. jag tror inte risken är så stor men ringde ändå två gånger.

Comment

Jag brukar egentligen vara emot att ringa och kasta bort pengar på tv-röster, men även ikväll måste jag fasen ringa.
          Så skönt att veta att varje röst jag lägger på Peter måste de som vill ha ut Peter i princip lägga två röster

Skall bli spännande ikväll! Det känns dock inte ett dugg säkert i mitt tycke, verkar faktiskt skumt nog finnas många röster till alla tre.
          Man får hoppas att vecko-pengarna inte räcker hela vägen!
          ________
          ____

Comment

Veckopengarna räckte inte Duke...

YES YES YES hon åkte ut..
            Fi fan så skönt!!

Comment

Alla utom Martin nominerade!
              UT MED PETER alt SARA, SPRÄCK PAKTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS Saknar PV DS

Comment

Nu är det väl så här att det varit två pakter, den ena pakten förlora vilket inte är förvånande då någon pakt måste förlora, till min stora glädje så vann den rätta pakten...

Tänk om BB hade favoriserat Peter på samma sätt som de gjort och gör med Gurkan, vilket j-a liv det skulle bli...

Comment

Ja, hade de gjort det hade det varit liv i luckan vill jag lova!

Den här veckan har bara ökat mitt ogillande för den där otroligt osympatiska gurkan - usch och tvi säger jag bara - så mycket skitsnack under så kort tid har jag sällan hört. Sen försöker han värva folk till sig heeeeeela tiden. Kört lite fulspel till Madde bland annat, sagt till henne att sara skulle kollat snett på henne vid nåt tillfälle osv.. sen snackar han lika gladeligen skit om Madde så snart hon inte är i rummet.

Chansen att vidrot åker på söndag är nog inte så enorm men jag ska göra mitt bästa för att hålla kvar de övriga i vart fall!
                  " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                  // Hale Chidduck

Comment

Efter kvällens BB undrar jag varför Gurkan och Christian ses som de kuliga killarna, vad gjorde de i kvällens program som var rolig tv?
                    I min tv så kliade sig Gurkan på paketet, svor över de andra, gnällde om fusk, snackade skit så fort vissa inte fanns i rummet och försökte få med sig både Simon och Madde genom att manipulera dem. Christian var mest trött och ledsen, vaknade lite till liv när han trodde han skulle få k-a.

Jämför med de som hela tiden blir anklagade för att vara tråkiga så tycker jag att de har kul, de skrattar och skojar, främst Martin, Peter och Simon.

PS. När Gurkan har åkt kan bortskämda Sara åka hem till Lomma, Malmö eller Cypern.

Comment

Alla som vill att Sara skall lämna rösta på Madde!

Alla som vill att Madde skall lämna rösta på Sara!

......
                      ________
                      ____

Comment

Originally posted by Majken View Post
                        Efter kvällens BB undrar jag varför Gurkan och Christian ses som de kuliga killarna, vad gjorde de i kvällens program som var rolig tv?
                        Jamen titta på "motståndarna"....fattaru?
                        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Working...
                        X