Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wooohooo Sonia åkte!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wooohooo Sonia åkte!

Jag kan fortfarande inte alls fatta på något sätt eller vis hur Skrik-kärringen får stanna men jag är rejält nöjd med att det blev Sonia istället för den absolut mest tippade Madde!

Nu kan man ju också hoppas att veckans uppdrag får sekt-Katerina att lämna huset självmant!

...och faktiskt rätt imponerande att de gömt en pool där hela tiden!
    ________
    ____

Sv: Wooohooo Sonia åkte!

Ja, tycker lika samma här med om detta. Att psykot är kvar är inte nåt man hoppats på men är väldans nöjd att mina fyra och madde är kvar )
    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
    // Hale Chidduck

Comment

Jamen Madde då?? Ett otäckt dolt psykobeteende. Jag gillar öppna psykon. Nähä. Chrille for winner och nu är det bara att gå och lägga sig eftersom man inte ens får höra Roddans mindfuckersnack heller. Ja hoppet fanns faktiskt... shit pommes frites som nån annan MaddelookalikeBBdeltagare sa..

Vad sjutton har BBL tagit vägen förresten?
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
        Jamen Madde då?? Ett otäckt dolt psykobeteende. Jag gillar öppna psykon. Nähä. Chrille for winner och nu är det bara att gå och lägga sig eftersom man inte ens får höra Roddans mindfuckersnack heller. Ja hoppet fanns faktiskt... shit pommes frites som nån annan MaddelookalikeBBdeltagare sa..

Vad sjutton har BBL tagit vägen förresten?
        Saknar också Rodney. Lite.. Just nu tycker jag fasen att Sara borde vinna! Hon är rolig utan att armbåga sig fram och skrika högst.
        ________
        ____

Comment

Men vart har BBL tagit vägen?

Comment

Sonia var glad och lite smågullig mellan varven och säkert en energipilla ibland för folket i huset-gillade hennes skratt och vissa av hennes lekar..Men hennes skitsnack och avundsjuka var inget charmigt,så att hon nu fick lämna stör inte mig det minsta...Har "nästan" redan glömt henne,bara en i mängden..Hennes syn på att madde var både med Patrik och Roddan,spär ju verkligen på fördommarna som man kan få som tjej om man "gillar" sex med olika partner--Typ att madde kunnat smitta sonia med nått olämpligt---Men att hon själv hade sex med Roddan bara några dagar efter hans trolovande hade lämnat huset,det var som bortblåst + att hon själv inte drack i jag har aldrig leken..Hahaha ...va fan alla hmhm alla ,på ett eller annat sätt...Fattar fortfarande inte att madde e kvar i huset-vilka fans har hon?

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
              .Fattar fortfarande inte att madde e kvar i huset-vilka fans har hon?
              Janne heter han visst....;-)

Comment

BB största häck genom tiderna har åkt.. Den är enorm.
                Nej jag saknar inte henne alls.
                Däremot lite motvilligt saknar jag Roddan... lite lite.....
                Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                  BB största häck genom tiderna har åkt.. Den är enorm.
                  Nej jag saknar inte henne alls.
                  Däremot lite motvilligt saknar jag Roddan... lite lite.....
                  Klart du saknar Roddan-alla gör det fast alla inte vet om det än..hahaha

Comment

Jag röstade denna gång, på min förstafemma då. Lustiga var att när jag skulle ringa sista samtalet på just Madde så kom jag inte fram. Det klickade till i luren och sen blev det inget mer. Ringde från fasta hemtelen också så man kanske inte kan skylla på dålig täckning där då kanske?
                    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                    // Hale Chidduck

Comment

Working...
                    X