Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lite från Live:n

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lite från Live:n

Gurkan och Skrikerina stänger in sig.

Gurkan är sur på Martin för att han sa att han skulle sakna "de tre" mest (menande Sara, Simon och Peter).
    Till skillnad mot Simon som sa att han skulle sakna alla.

Enligt Gurkan - medan han pratar bakom ryggen på Martin - så är Martin falsk för att han sa vad han tyckte.

De börjar givetvis prata nomineringar igen men Katerina säger att de inte får det.

Katerina säger nu "våra försvinner hela tiden".

Gurkan ältar på, bakom ryggen på Martin, att Martin är falsk som sa vad han tyckte.

(Min anmärkning: Visst, jag kan förstå att han blev besviken för att han inte inkluderades i de som Martin sa att han skulle sakna mest, men han är ju ute och cyklar när han 1. säger att det var falskt. 2. Inte tar detta med Martin om han nu skall blanda in såna ord)
    ________
    ____

Sv: Lite från Live:n

Originally posted by Duke View Post
    Gurkan och Skrikerina stänger in sig.

Gurkan är sur på Martin för att han sa att han skulle sakna "de tre" mest (menande Sara, Simon och Peter).
    Till skillnad mot Simon som sa att han skulle sakna alla.

Enligt Gurkan - medan han pratar bakom ryggen på Martin - så är Martin falsk för att han sa vad han tyckte.

De börjar givetvis prata nomineringar igen men Katerina säger att de inte får det.

Katerina säger nu "våra försvinner hela tiden".

Gurkan ältar på, bakom ryggen på Martin, att Martin är falsk som sa vad han tyckte.

(Min anmärkning: Visst, jag kan förstå att han blev besviken för att han inte inkluderades i de som Martin sa att han skulle sakna mest, men han är ju ute och cyklar när han 1. säger att det var falskt. 2. Inte tar detta med Martin om han nu skall blanda in såna ord)
    Tycker Katta e helt fel på det och helt ute å cyklar när hon sa till Sara att Sara var falskast i huset--Hon märker inte Gurkan,ju med att hon e den som Gurkan snackar skit med..Han e i mittt tycke/ om man nu ska kalla någon falsk där så e det väl han..nån rak grönsak e han iallafall icke..alla pratar skit och alla kör ett spel på ett eller annat sätt--men gurkan gör inte det alls enligt sig själv *storflabbar*

Comment

Alla är falska.
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Den mest falskaste i huset är Sara..Citat från Sara, Jag är bara kvar i huset för att vi röstar som vi gör, men hallå idiot. Men jag hoppas att Gurkan gänget har börjat fatta hur de ska rösta så att björnligan börja åka ut.
        ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Klossan View Post
          Alla är falska.
          Nu ljuger du!
          ________
          ____

Comment

Nu ljuger du!
            Det var falskt sagt.

Comment

Originally posted by Agge View Post
              Den mest falskaste i huset är Sara..Citat från Sara, Jag är bara kvar i huset för att vi röstar som vi gör, men hallå idiot. Men jag hoppas att Gurkan gänget har börjat fatta hur de ska rösta så att björnligan börja åka ut.
              Sa hon inte "för att vi nominerar som vi gör?"

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                Sa hon inte "för att vi nominerar som vi gör?"
                Så rätt. Jag tycker att du kan underhålla mej nu här inne. Jag har bara haft liven på några sec. idag. Så besviken är jag att Sara är kvar.

Comment

Fast helt seriöst tror jag det är en stor begreppsförvirring om vad "falsk" är för något.. Om någon säger vad den tycker, även om det är "taskigt", "dumt" etc. så är ju knappast det falskt. Tvärtom. Sedan kan man ju tycka att någon är falsk för att man instinktivt tycker att de är inkännande, visar en oärlig bild av sig själva etc givetviiiiis och det går det ju inte att säga något om - upp till var och en och tycka och där har nog Klossan rätt. (att alla är det)

Men att som Gurkan säga att Martin var "falsk" då han sa att han mest skulle sakna någon av de tre i hans "gäng" istället för alla lika mycket är ju givetvis en semantisk tokmiss. Just den saken var ju snarare ärlig och Gurkans förslag hade istället varit falskt.

Själv börjar jag nog fasen hålla Madde som favorit. Mega-underdogen som skumt nog är kvar än trots allt. Hon, tillsammans med Simon, är ju de mest konsekventa och "icke-falska" om detta nu är något som skall premieras, sedan har jag alltid haft svårt för såna som henne - men vaffasen, det är kanske dumt av mig, hon verkar rätt rejält trasig och mår förhoppningsvis klart bättre av så mycket framgång som möjligt i denna BB-omgång.

Och om det är något tillfälle som vore perfekt för Skrikerina 13 år att lämna programmet så är det precis nu på sekunden, om inte det passar så går det bra imorgon också.. Hon är inte bara en rövskalle, hon är en silikonrövskalle!
                  ________
                  ____

Comment

NEEEEEEEEEJ! Inte Madde.

Comment

Fast helt seriöst tror jag det är en stor begreppsförvirring om vad "falsk" är för något.. Om någon säger vad den tycker, även om det är "taskigt", "dumt" etc. så är ju knappast det falskt. Tvärtom. Sedan kan man ju tycka att någon är falsk för att man instinktivt tycker att de är inkännande, visar en oärlig bild av sig själva etc givetviiiiis och det går det ju inte att säga något om - upp till var och en och tycka och där har nog Klossan rätt. (att alla är det)

Men att som Gurkan säga att Martin var "falsk" då han sa att han mest skulle sakna någon av de tre i hans "gäng" istället för alla lika mycket är ju givetvis en semantisk tokmiss. Just den saken var ju snarare ärlig och Gurkans förslag hade istället varit falskt.

Själv börjar jag nog fasen hålla Madde som favorit. Mega-underdogen som skumt nog är kvar än trots allt. Hon, tillsammans med Simon, är ju de mest konsekventa och "icke-falska" om detta nu är något som skall premieras, sedan har jag alltid haft svårt för såna som henne - men vaffasen, det är kanske dumt av mig, hon verkar rätt rejält trasig och mår förhoppningsvis klart bättre av så mycket framgång som möjligt i denna BB-omgång.

Och om det är något tillfälle som vore perfekt för Skrikerina 13 år att lämna programmet så är det precis nu på sekunden, om inte det passar så går det bra imorgon också.. Hon är inte bara en rövskalle, hon är en silikonrövskalle!
                      Du började bra Duke,håller med dig till fullo där och även slutet av inlägget e i mitt tycke..Men Madde som favorit..Whhhhaaaat..naj naj naj...Fast får hålla med,lite att hon sticker till ibland..Gillade en del av hennes tycke av det bästa å sämsta med folk i huset,liite mer stick så hade det varit riktigt bra..

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                        Du började bra Duke,håller med dig till fullo där och även slutet av inlägget e i mitt tycke..Men Madde som favorit..Whhhhaaaat..naj naj naj...Fast får hålla med,lite att hon sticker till ibland..Gillade en del av hennes tycke av det bästa å sämsta med folk i huset,liite mer stick så hade det varit riktigt bra..
                        Okejrå, jag dumpar Madde som favorit. Mitt fanförhållande till henne var ändå dömt att misslyckas.

Sedan kom jag på såhär i efterhand att något var jättekomiskt. Det var när ena gruppen badade i söndagskväll så stod Skrikerina, Gurkan och Chrille och "surdansade" där inne. Dom verkligen "surdansade" hahaa. Humor.

Jag tror förresten att Chrille kanske tjänar som fasen på att, som han själv beskrev det, kunna umgås med bägge grupperna - även om han ju hör till Gurkans grupp och Gurkan t o m hotar honom om han umgås för mycket med Martin och dom. Chrille ligger nog riktigt bra till just nu och har nog ärvt många av Rodneys röster.
                        Simon likaså, när det gäller någorlunda neutral, men risken är att folk tröttnar på Simon - det verkar ju onekligen som att rösterna inte riktigt gynnar folk som inte ser till att sno åt sig utrymme denna säsong. Även om det dessvärre räcker med att skrika rakt ut utan anledning.
                        ________
                        ____

Comment

Jag tycker att RVD-gänget ska vara med nästa gång i BB...hahahahahaha jag ska inte vara med men jag skickar in gubben. Så jag slipper travian här hemma.

Comment

Originally posted by Agge View Post
                            Ja ut med Martin, Peter, sara eller Madde!!!
                            Jävla barnungar allihop!!!!

Comment

Originally posted by Gynning View Post
                              Ja ut med Martin, Peter, sara eller Madde!!!
                              Jävla barnungar allihop!!!!
                              Allihop!

Comment

Working...
                              X