Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rodneyröstningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rodneyröstningen

Är det nån mer som reagerade på röstningsresultatet de visade upp i söndags?

Rodney = 6289
    Katerina = 9725
    Madelene = 6290

Ett total på 22304 samtal till deras röstningsväxel känns lite väl lågt eller? Jag trodde faktiskt att det var fler som ringde och röstade...
    -

Sv: Rodneyröstningen

Jo det lät otroligt lite.
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Tror den största missen är att man inte röstar UT folk. Det är vad som gjort att jag inte ringt och röstat iaf, hade man kunnat göra det istället så hade de fått ett gäng röster från mig som de inte får nu.
      ________
      ____

Comment

Originally posted by Klossan View Post
        Jo det lät otroligt lite.
        För att vara en röstning där det fanns två starka personligheter med -katta å Roddan-så tycker även jag att det var otroligt få röster..Många röstar väl enbart för att få ut dessa personligheter oxå och inte bara för att de ska få vara kvar...Luktar fortfarande skumt tycker jag...*bränt*

Comment

Originally posted by Duke View Post
          Tror den största missen är att man inte röstar UT folk. Det är vad som gjort att jag inte ringt och röstat iaf, hade man kunnat göra det istället så hade de fått ett gäng röster från mig som de inte får nu.
          Nä nu ska det verkligen hända något STORT om jag ska rösta-typ rösta in någon i huset igen..Annars röstar då inte jag.

Comment

Det sägs att bb har landat på tittarsiffror på runt 200 000 och att då få in ett så lågt röstantal är faktiskt förvånande måste jag säga.

Men jag säger som andra sagt - låt oss rösta på den/de vi vill ha ut istället - då jäklar skulle det nog rassla till med röster!
            " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
            // Hale Chidduck

Comment

Paci jag tror dom bluffar med tittarsiffrorna?? Det har inte blivit nån Hit!
              De beror nog på att dom la det på kanal11 och den sena tiden?? Jag föredrar andra program den tiden.....film eller nån deckare. Bli uppvarvad när man ska gå och lägga sig NEJ. jag tittar på reprisen dan efter. Och sen tycker jag att det mesta dom får göra är trams, trams trams....på fjortisnivå, inget vettigt. Det mest seriösa var när Gurkfan var hos tandis..

Kanske jag som växt ifrån och blivit för gammal? ?
              Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                Paci jag tror dom bluffar med tittarsiffrorna?? Det har inte blivit nån Hit!
                De beror nog på att dom la det på kanal11 och den sena tiden?? Jag föredrar andra program den tiden.....film eller nån deckare. Bli uppvarvad när man ska gå och lägga sig NEJ. jag tittar på reprisen dan efter. Och sen tycker jag att det mesta dom får göra är trams, trams trams....på fjortisnivå, inget vettigt. Det mest seriösa var när Gurkfan var hos tandis..

Kanske jag som växt ifrån och blivit för gammal? ?

Det där måste vara en av de bästa sågningarna av BigBrother hittills.
                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Ja det var inte många fans Roddan hade. Jag är nöjd iaf.
                  ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                    Hur någon överhuvudtaget kunde gilla det ÄCKLET fattar jag inte!

Comment

Originally posted by Agge View Post
                      Brukar vara så..man saknar inte folk från de förvunnit_människor e konstiga Roddan var en sådan person för många..Först när de förstått att han faktiskt e ute ur huset,så förstod de vad som nu fattas i huset...Om inget annat så har han ju lyckats med att få en gapandes fanklubb utanför studion och en himla massa skriverier om röstningen..Inte många som lyckats med det under alla dessa BB år..Hahaha

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                        Brukar vara så..man saknar inte folk från de förvunnit_människor e konstiga Roddan var en sådan person för många..Först när de förstått att han faktiskt e ute ur huset,så förstod de vad som nu fattas i huset...Om inget annat så har han ju lyckats med att få en gapandes fanklubb utanför studion och en himla massa skriverier om röstningen..Inte många som lyckats med det under alla dessa BB år..Hahaha
                        Hehehe - nej, inte många som lyckats med det och han hade väl nåt mer han fixade också.

nåväl. han var inte min favo men nog ogillar jag andra i huset som är kvar mer än han helt klart!
                        " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                        // Hale Chidduck

Comment

Working...
                        X