Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilka förutom....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vilka förutom....

Katta och Gurkan hade kunnat göra vistelsen i helvetet lite roligt?
    Enligt mej INGEN!
    De andra tråkmånsarna hade legat och surat!

Sv: Vilka förutom....

För att dom är helt fantasilösa ja..
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

jupp
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Ursäkta en humorbefriad bb tittare-vad exakt var det som var så roligt med Kattas å Gurkans helvetes vistelse? Måste vara både blind å döv för inte såg ju då jag nått skoj som hände där...hahahaha..va f-n håller bb på med?? dela upp gruppen nu när de e så få? skulle de ju gjort när de var fler i huset....BB kan lika gärna sändas 18.00 tillsammans med Bolibompa,förutom lite svordomar som lätt kan ersättas med pip så har ju BB nu förvandlats till ett barnprogram..Mojje,Nicke & Nillan... En PruttGurka som kör Bajslåten där Peter står brevid och Tecknar för de hörselskade ...Bara att se när änglarna kör sitt biggibiggbiggbigiiii smile dans får man ju eksem av..ähhh lägg av !!

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
          Ursäkta en humorbefriad bb tittare-vad exakt var det som var så roligt med Kattas å Gurkans helvetes vistelse? Måste vara både blind å döv för inte såg ju då jag nått skoj som hände där...hahahaha..va f-n håller bb på med?? dela upp gruppen nu när de e så få? skulle de ju gjort när de var fler i huset....BB kan lika gärna sändas 18.00 tillsammans med Bolibompa,förutom lite svordomar som lätt kan ersättas med pip så har ju BB nu förvandlats till ett barnprogram..Mojje,Nicke & Nillan... En PruttGurka som kör Bajslåten där Peter står brevid och Tecknar för de hörselskade ...Bara att se när änglarna kör sitt biggibiggbiggbigiiii smile dans får man ju eksem av..ähhh lägg av !!
          Där håller jag verkligen heeeeeeeelt med. Har inte tänkt på det tidigare men det var ju verkligen barnprogramsnivå inne i "helvetet" med Katerina och Gurkan där Katerina skriker utan anledning och Gurkan pruttar hela tiden. Barnslig humor KAN vara kul i små doser men om det enbart skall vara skrik och prutt och detta alltså är vad folk vill se - då har det ju blivit ett barnprogram. Jag antar att de största tittarsiffrorna är från 19:00-sändningarna.
          ________
          ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
            Där håller jag verkligen heeeeeeeelt med. Har inte tänkt på det tidigare men det var ju verkligen barnprogramsnivå inne i "helvetet" med Katerina och Gurkan där Katerina skriker utan anledning och Gurkan pruttar hela tiden. Barnslig humor KAN vara kul i små doser men om det enbart skall vara skrik och prutt och detta alltså är vad folk vill se - då har det ju blivit ett barnprogram. Jag antar att de största tittarsiffrorna är från 19:00-sändningarna.
            så e det jao!!

Comment

ey din jävla åsna?
              " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
              // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
                ey din jävla åsna?
                Jalla Jalla,en kebab till alla..Bästa som finns kompis!

Comment

Va besvärad Gurkan blev när Martin frågade var han fru bodde då Gurkan bor hos sin mamma...Lägenhet i Västerås blev svaret efter en del låtsas-som-jag-inte-förstår-språket...

Comment

Originally posted by Majken View Post
                    Va besvärad Gurkan blev när Martin frågade var han fru bodde då Gurkan bor hos sin mamma...Lägenhet i Västerås blev svaret efter en del låtsas-som-jag-inte-förstår-språket...
                    UT med den jävla förbannade ÅSNAN
                    Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Kärring mot strömmen, Ut med Peter. Gurkan kan vi ta när Björnligan är ute.
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                        Jalla Jalla,en kebab till alla..Bästa som finns kompis!
                        // Hale Chidduck

Comment

Ut med gurkish eller kat, spelar ingen roll egentligen även om jag blivit gladast om kat ryker - oavsett - Peter blir kvar!
                          // Hale Chidduck

Comment

PETER UT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Nej Skrikerina ska ut!!
                              Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Working...
                              X