Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nominering torsdag - drömkombon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nominering torsdag - drömkombon

Om det inte blir något special/special imorgon så hoppas jag på:

1. Chrille vs Skrikerina. Där tror jag inte hon har en chans. Däremot vore det riktigt trist om Chrille åkte men det är klart värt risken ändå...
    2. Gurkan vs Skrikerina. I så fall skulle jag fira på söndag oavsett utgång.
    3. Simon vs Skrikerina. Passa på medan han troligen är som starkast hos tittarna.

Och om Gurkan då blir tvångsnominerad så vore ju Gurk-vs-Skrik-vs-Chrille klart roligaste kombo.

Eller................ att man får rösta ut två deltagare och på torsdag får rösta tillbaks in en deltagare av alla som tidigare åkt ut.... Det är ju inte som att det här är en särskilt ärlig tävling ändå på något vis så varför inte kasta om det lite extra..
    ________
    ____

Sv: Nominering torsdag - drömkombon

jag tror att Simom och Skrikerina är i final
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Men å andra sidan så tror jag på allt nr 2
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Vore nice om psykot, krille och gurkan satt mot varandra, jag är nöjd om vem som helst av de tre åker ut helt klart. Nu verkar det som att gurkan är autonominerad av det man fick se i kvällens avsnitt iom att han stack ut från helvetet. Två till daaaaaa
        " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
        // Hale Chidduck

Comment

Sara heter tydligen "Jönsson" i efternamn.
          Om hon får en son vore det kuligt om hon döpte honom till "Indiana".
          ________
          ____

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
            Vore nice om psykot, krille och gurkan satt mot varandra, jag är nöjd om vem som helst av de tre åker ut helt klart. Nu verkar det som att gurkan är autonominerad av det man fick se i kvällens avsnitt iom att han stack ut från helvetet. Två till daaaaaa
            Martin -Peter ska vara nominerade+Gurkan

Comment

Får man se nomineringarna först i morgon? ..eller brukar BB ta lika lång tid på sig varje Torsdag?...

Comment

Wooohooo! Inte drömdröm scenariot men nästan!!

Gurkan VS Katerina VS Peter

Skall nog fasen ta och ringa ett gäng på Peter så med en heeel del tur få slippa en av Barnprograms BB programledarna Skrikerina eller Gurkan!!

Riktigt nöjd över att Madde inte blev nominerad! Moaheheheheeee
                ________
                ____

Comment

Ja, blev 2/3 drömscnenario!! Blir några samtal på Peter helt klart. Skönt att det bara är en av de nominerade man vill ha kvar iaf så man slipper sprida gracerna på fler!

Madde är inte ens nominerad - hahahaha gött mos!
                  " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                  // Hale Chidduck

Comment

Fick man se resten av nomineringarna ..eller var det bara de 4 som finns på bb sidan?

Comment

Peter ska ut helt klart. Han är bara en massor ord utan mening. Katerina däremot skulle jag kunna tänka mig om föreläsare i skolorna. Hon har åtminstone något att förmedla. Underskatta inte en utbränd, glad människa med fantasi. Tänj era bubblor. Underskatta inte dig själv eller ditt sexliv. Peter kunde kanske stå vid sidan om: under skatta inte sprrrit.
                      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Särskrivningen var menad.
                        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                          Peter ska ut helt klart. Han är bara en massor ord utan mening. Katerina däremot skulle jag kunna tänka mig om föreläsare i skolorna. Hon har åtminstone något att förmedla. Underskatta inte en utbränd, glad människa med fantasi. Tänj era bubblor. Underskatta inte dig själv eller ditt sexliv. Peter kunde kanske stå vid sidan om: under skatta inte sprrrit.
                          Erkänn att enda anledningen du inte gillar Peter är att du tror han har liten snopp!

Comment

Gurkan har verkligen sjunkit, nu snackar han ju enbart skit om de som inte råkar vara i samma rum. Extra fult när han kallar alla falska hela tiden utan att någonsin våga säga något direkt till någon, enbart skitsnack. Och att folk skulle vara avundsjuka på honom för att han har sina fans..

Katerina skriker på som vanligt, och nu t o m försökte hävda att hon skulle vara en "stark kvinna". Jag antar att hon på riktigt tror det och baserar det på att hon till och från skriker otrevligheter direkt i ansiktet på folk och ser det som att det gör henne till en "stark kvinna". Visst, det är väl bättre än Gurkans ständiga fega skitsnack, meeeen hon klarar ju inte av hålla en vettig diskussion sedan när hon väl valt att konfrontera någon. Bara skriker och är allmänt häxig, som när hon gick på Sara för att hon "visste" att Sara hade nominerat henne och att det på något sätt skulle vara falskt. Det är för faan meningen att de skall nominera vilka de känner för och konstigt att folk inte vill bo med henne? Fanns absolut inget falskt i det, bara hon själv som var slut i huvudet som pratade nomineringar som t o m skall vara förbjudet. Och att hon vid minsta argument tillbaks bryter ihop och skall lämna och gråta och få allas sympatier - är det en "stark kvinna" alltså?

Nej, fyfaan, även om Gurkan sjunker snabbt och rejält så hoppas jag såååååååååå mycket på att Katerina åker imorgon i första hand. Illa att den som autonomineras läggs till de övriga istället för att ta upp en av två nominerades platser. Då hade det ju blivit drömscenariot Gurkan vs Katerina och jäääklar vad Gurkan hade slängt Katerina under bussen då.

Det som saknas mest nu är någon rolig favorit!!

-
                            ________
                            ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
                              Gurkan har verkligen sjunkit, nu snackar han ju enbart skit om de som inte råkar vara i samma rum. -
                              Kunde inte ha uttryckt mig bättre själv, jag tyckte faktiskt Gurkan var helkul i början men nu vill jag bara spy på honom! katta ska vi inte bara tala om, vad fan gör hon när hon skrattar? Skulle bli tokig efter 5 minuter!
                              Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Working...
                              X