Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reklampausinfo till Starisen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Reklampausinfo till Starisen

Hoppas och tror verkligen inte att gurk vinner detta, vill inte ens se han i någon form av sista fem typ.

Vill ha ut han fortast möjligast nu!

Har varit helt jäkla vidrigt att kolla på liven nu under natten, blev nåt tillfälle där efter att allt börjat ebba ut och folk nattade istället osv. en stund senare sitter gurk och Martin i soffan och snackar och gurk försökte verkligen spela Martin, fy fasiken vilket jäkla snack han har kört med alltså. vräkte ur sig nångång också att han, gurkan himself, själv är anledningen till att kat fick lämna ikväll . snacka om självgod.

Martin styrde väl bort det mesta av snacket och det slutade med att det blev fotbollssnack istället. bra jobbat där.

men usch vilken skitsnackare gurkan är alltså, tidigare under kvällen när just Martin inte var i rummet så snackade han så mycket skit om Martin istället men nu under natten skulle de vara bästa polare typ.. usch och fy!
    " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
    // Hale Chidduck

Comment

Nästa ut MÅSTE bli ngn av Peter, Martin, Sara och Madde!
      De tillför inte BB någonting!

Hoppas Gurkan får sitta mot ngn av dessa, då ryker garanterat ngn av dom.

Comment

Tack Paci för all info..

Äntligen åkte hon....

Nästa vecka är det gurkiscsh tur!!
        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
          Hoppas och tror verkligen inte att gurk vinner detta, vill inte ens se han i någon form av sista fem typ.

Vill ha ut han fortast möjligast nu!

Har varit helt jäkla vidrigt att kolla på liven nu under natten, blev nåt tillfälle där efter att allt börjat ebba ut och folk nattade istället osv. en stund senare sitter gurk och Martin i soffan och snackar och gurk försökte verkligen spela Martin, fy fasiken vilket jäkla snack han har kört med alltså. vräkte ur sig nångång också att han, gurkan himself, själv är anledningen till att kat fick lämna ikväll . snacka om självgod.

Martin styrde väl bort det mesta av snacket och det slutade med att det blev fotbollssnack istället. bra jobbat där.

men usch vilken skitsnackare gurkan är alltså, tidigare under kvällen när just Martin inte var i rummet så snackade han så mycket skit om Martin istället men nu under natten skulle de vara bästa polare typ.. usch och fy!
          Har vi sett samma program?
          Tycker Martin såg fundersam ut när Gurkan förklarade för honom att han spelar ett spel (vilket han gör).
          Martin och Sara är som hon scooter tjejen och killen (vad han nu heter) i BB 2 och Klas och Elina (hette dom så?), dvs TOTALT ointressanta!

Comment

Jodå, vi ser samma program - uppenbart är dock att du och jag tolkar det helt olika.

Och det är väl så det ska vara också?
            // Hale Chidduck

Comment

du och jag tolkar det helt olika.

Och det är väl så det ska vara också?
              Visst är det så.

Elita hette hon nog.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                Tack Paci för all info..

Äntligen åkte hon....

Nästa vecka är det gurkiscsh tur!!
                Det är vad jag hoppas på iaf - återstår att se om det blir så.
                // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Gynning View Post
                  Visst är det så.

Elita hette hon nog.
                  Gillade aldrig Elita - urk, just den omgången hon var med i var den sämsta, tycker jag då - ingen som fokuserade på uppdrag. Alla bara sket i det eftersom ingen någonsin verkade bli bestraffad för det ändå..
                  // Hale Chidduck

Comment

Gillade aldrig Elita - urk, just den omgången hon var med i var den sämsta, tycker jag då - ingen som fokuserade på uppdrag. Alla bara sket i det eftersom ingen någonsin verkade bli bestraffad för det ändå..
                    Lilla sessan..gillade henne så mycket mer än jag gjorde med Tina,tyckte om hennes humor..hahahaha..Minns att man nästan blev halshuggen i forumet om man sa något bra om Elita,var innan jag kom till tornis..Subba frågade om jag var Elitas lillasyrra för jag pratade bra om henne,,,hahaha..Pls å Bria fick man oxå däng av,sedan ska vi inte snacka om Tina fansen som kallade en för mobbare,äcklig å sören vad det nu var,det var en rolig omgång just för livet på forumet..Sedan så bjöd kattmamman mig in på TL:s forum Oasen /eller vad det nu hette då under den tiden..å där satt ju de som tyckt att jag var helt efterbliven inne på bb forumet..hahaah

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                      Lilla sessan..gillade henne så mycket mer än jag gjorde med Tina,tyckte om hennes humor..hahahaha..Minns att man nästan blev halshuggen i forumet om man sa något bra om Elita,var innan jag kom till tornis..Subba frågade om jag var Elitas lillasyrra för jag pratade bra om henne,,,hahaha..Pls å Bria fick man oxå däng av,sedan ska vi inte snacka om Tina fansen som kallade en för mobbare,äcklig å sören vad det nu var,det var en rolig omgång just för livet på forumet..Sedan så bjöd kattmamman mig in på TL:s forum Oasen /eller vad det nu hette då under den tiden..å där satt ju de som tyckt att jag var helt efterbliven inne på bb forumet..hahaah
                      Men det skall ju vara lite olika åsikter och fight .. Samma med en hockey-match, man måste få ogilla motståndarlaget etc under matchen åtminstone...

....sedan kan jag inte säga att jag någonsin kommer tycka det minsta bra om varken Elita eller Katerina iofs.. till skillnad mot efter en hockey-match .. men ändå!

"Elit-a" vad är det för jävla namn...............................
                      ________
                      ____

Comment

Ett glamournamn fattar du väl Duke....hon var ju modell med rättighet att hänga på strippålen och grädda tuttarna.......
                        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by Duke View Post
                          Men det skall ju vara lite olika åsikter och fight .. Samma med en hockey-match, man måste få ogilla motståndarlaget etc under matchen åtminstone...

....sedan kan jag inte säga att jag någonsin kommer tycka det minsta bra om varken Elita eller Katerina iofs.. till skillnad mot efter en hockey-match .. men ändå!

Precis..det e ju det som var kul ..Fast roligast e det när majoriteten tycker som en själv när det är Söndagsfinal och utröstning,för då åker ju den man själv vill ska ut och ens favorit stannar ..

Comment

Originally posted by kattmamman View Post

Ett glamournamn fattar du väl Duke....hon var ju modell med rättighet att hänga på strippålen och grädda tuttarna.......

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                              Lilla sessan var så söt och sjuk i skallen så jag gillade henne ju också naturligtvis. Nä det var inte populärt det. Fast jag vet inte om jag gillat henne idag.
                              Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Jaha då hoppas jag att Peter åker denna gång...
                                ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Working...
                                X