Announcement

Collapse
No announcement yet.

Favorisering av Gurkan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Favorisering av Gurkan

Nu är väl måttet rågat?

En Minigurka skall servera cd-köpare utanför BB-huset med kebab.

När skall en MiniPeter få servera en trerätters?
    När skall en MiniSimon få snickra?
    När skall en MiniMartin få lära ut HLR?
    osv...

Hoppas att detta har motsatt effekt och BB-tittare blir vansinniga på favoriseringen så Gurkhelvetet åker ut med sin solkiga baddrock på söndag!

Förstår inte i min vildaste fantasi att man kan gilla ett sådant veritabelt äckel.

Sv: Favorisering av Gurkan

Runnit över här för länge sedan,skulle inte förvåna mig om bb varit med om att förtrycka gurkans vinnar T-shirt (som han berättade om i sin "radio sändning"), Gurkan vinnaren av bb 2011..Tycker det kvittar nu om han inte vinner,eller vinner-han kommer komma till final och då mycket pga bb favorisering..Men luften gått ur en,pallar sören snart inte bry mig,det såg så himla lovade ut från början att detta skulle bli en j-vligt bra bb omgång..Produktionen förstörde det hela--Strort grattis till det!!

Comment

Sara var jättenöjd att programmet håller den här nivån att den gillas och kan ses av småbarn. Sa hon. Jag håller naturligtvis inte med.
      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Självklart gjorde hon det, Sara har ju levt hela sitt liv på att vara en babys som plutar med underläppen för att få det hon vill!

Är jag helt out of space eller har BB stängt av kommentarerna?
        Skulle precis skriva något dräpande efter att ha läst kommentarer angående BB:s senaste fjäskeri gentemot snuskgurkan, då går det ej längre att kommentera under bilden MiniGurkan på plats, vilket det har gjort sedan BB började sitt spektakel. Är jag bannad? Ha ha ha...inte första gången i mitt liv isåfall, eller hur TMM...

Detta är för roligt, hur ska de undvika att Gurkan blir nominerad på söndag, de måste hitta på en kanontävling som endast Gurkan eller Chrille kan vinna, annars är det kört för TV 4:s gullegubbe!

Comment

De har redan laddat för det dessvärre.

De har lagtävlingar nu där "BB skall utse vinnare" och vinsten är immunitet. Ingen verkar veta om det gäller hela laget eller en enstaka person dock.. Gissar att BB vill hålla alla regler så öppna för tolkning som möjligt så att de kan just förhindra att Gurkan sitter mot Chrille på söndag vilket annars vore det logiska som sagt.

Som det verkar nu har de dock gjort bort sig då de inte valde lagen och "fel" lag vann.. (Martin, Peter, Sara, Madde har vunnit två av tre lagtävlingar) så oavsett om alla i vinnarlaget eller bara en där blir nominerad så borde fasen Gurkan och Chrille sitta!
          ________
          ____

Comment

BB visar Gurkans krokodiltårar men inte hur han i en halvtimma skriker och joddlar att alla skall rösta på honom, hur många fans han har, hur känd han är, hans "sorgliga" berättelse är enbart ljug...han var även tvungen att berätta för alla att han grät men en sekund senare fnissade han om hans enorma erbjudande och hur pengarna skulle rulla in...Gurkan måste ut på söndag, något annat finns inte!

PS. Han var mycket väl medveten att han sände radio i en timma!

Comment

Originally posted by Klossan View Post
              Sara var jättenöjd att programmet håller den här nivån att den gillas och kan ses av småbarn. Sa hon. Jag håller naturligtvis inte med.
              retar mig på hennes barnaröst-för hennes humor e det inget fel på,bara det att hon dödar den med rösten...tyvärr

Comment

Originally posted by Majken View Post
                BB visar Gurkans krokodiltårar men inte hur han i en halvtimma skriker och joddlar att alla skall rösta på honom, hur många fans han har, hur känd han är, hans "sorgliga" berättelse är enbart ljug...han var även tvungen att berätta för alla att han grät men en sekund senare fnissade han om hans enorma erbjudande och hur pengarna skulle rulla in...Gurkan måste ut på söndag, något annat finns inte!

PS. Han var mycket väl medveten att han sände radio i en timma!
                Hade blivigt mäkta förvånad om bb visat hans röstfiske och hans kinderäggs överraskning som kommer om vi hjälper honom till vinst..Får man T-shirten på köpet måntro??..själv tror jag att den kommer kosta lika mycket som två kebaber gör..

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                  Nej inte jag heller....vad har dom uppe att göra klockan tio på kvällen???
                  Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Suck, nu dog det fasen helt. snark.
                    ________
                    ____

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                      Nej inte jag heller....vad har dom uppe att göra klockan tio på kvällen???

Hahahaha
                      Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Working...
                      X