Announcement

Collapse
No announcement yet.

Boring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boring

Visst, Madde har gått från att vara tråkig till att vara riktigt, riktigt tråkig och var den mest tippade att åka igår men det hade varit kul med skräll.

Att Gurkan fortfarande har kvar fans är deprimerande och innebär väl att han kommer vara kvar ett tag till.

Men han kan ju aldrig slå Simon iaf.
    ________
    ____

Sv: Boring

Haha...FAN va du e på hugget! Hela min startsida är full av Duke. Dom andra grillar tror jag. Nähä. In i getingboet igen.
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
      Haha...FAN va du e på hugget! Hela min startsida är full av Duke. Dom andra grillar tror jag. Nähä. In i getingboet igen.
      Hehehehe, måste erkänna att jag tycker det är rätt kul att dryga mig järnet där till och från.. Nääästan som gamla forum-tiden, men ändå inte. Ett riktigt BB-forum hade varit klart mycket roligare. Jag får grilla nästa sommar istället.
      ________
      ____

Comment

Buuaaa..vi får stå ut en vecka till med slemmot
        Jag är såååå besviken. Har BB-reprisen på..
        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Gurkan är kung i huset tillsammans med Simon och Chrille.

Comment

Gurkan pratade om hur dom tänker på sex hela tiden. Att Katerina hade varit så kåt så hon inte kunde sova men att hon ville inte berätta det just då. Han sa att han hade drömt om att ha sex med Katerina och om hon sagt det då hade de säkert haft sex. Men hon skulle inte kunna göra det för att hon har en kille, därför skulle de inte ha det.

Matilda, frågade då: "Men du har ju fru?"

Det verkade inte Gurkan gilla, men sedan log han och sa "Jag har många fruar"..

Matilda frågade då vad hon tyckte om att han gick in i huset.

"Jag har skickat henne utomlands, hon vet inte om att jag är med här."
            ________
            ____

Comment

Fi fan vad han gör bort sig nu.. Jag spyr på honom.
              Han är så allmänbildad den människan. NOT!!
              Noll feeling, noll utbildning och noll hyfs.

Hans kommentarer igår..från söndagen sändning: Hur gammal är du frågade han den nya tjejen? Vem tänker du ta frågade han Simon i bikten...
              Tjejer är något som man bara tar tror han.
              Och sen gick han på det där om kebabstället. Haha vad dum han kände sig då.

Och det du berätta Duke säger allt om den människan. Jag vägrar kalla honom för en man.

Comment

Gurkan säger: jag kommer inte att ligga med nån av dom...
                Han kan bara drömma om att nån av dom vill göra det med honom.

Comment

Working...
                X