Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag har tre favoriter i huset.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Jag har tre favoriter i huset.

Hade varit så kul att få se en omgång med bara deltagare som sökt, i blandade åldrar med roliga uppdrag och konsekventa regler... *hytter med käppen*
    ________
    ____

Comment

Hehe, läs sista meningen
      ________
      ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
        Du ska då vara med överallt.

Och imorrn åker??? Crille eller Sara tror jag. Vem tror du?
        Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
          Du ska då vara med överallt.

Och imorrn åker??? Crille eller Sara tror jag. Vem tror du?
          Sara verkar rätt given att ryka... Sedan är det nog fasen helt öppet gissar jag, tror inte ens Simon är säker längre. Chrille slog ju Gurkan - men det kan ju vara för att så många börjat ogilla Gurkan senaste tiden och därför röstade på Chrille, samtidigt har Chrille vunnit alla tävlingar där tittar-rösterna avgör.. Så är svårt att spekulera över hans stöd. Men jag tror nog också det blir Sara och Chrille, vore jäkligt trist om Peter åkte men det är väl lite risk för det också..
          ________
          ____

Comment

Sara verkar rätt given att ryka... Sedan är det nog fasen helt öppet gissar jag, tror inte ens Simon är säker längre. Chrille slog ju Gurkan - men det kan ju vara för att så många börjat ogilla Gurkan senaste tiden och därför röstade på Chrille, samtidigt har Chrille vunnit alla tävlingar där tittar-rösterna avgör.. Så är svårt att spekulera över hans stöd. Men jag tror nog också det blir Sara och Chrille, vore jäkligt trist om Peter åkte men det är väl lite risk för det också..
            Nej, jag tror att Peter sitter kvar...blir finalist. Om inte alla fjortisar ringer upp sin veckopeng. Jag har sett på tv11.s sida att en del retar sig på honom..
            Och jag tror att crille fick stanna för att så många retade sig på gurkish..det hade nog inte alls att göra med crilles popularitet??

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
              Nej, jag tror att Peter sitter kvar...blir finalist. Om inte alla fjortisar ringer upp sin veckopeng. Jag har sett på tv11.s sida att en del retar sig på honom..
              Och jag tror att crille fick stanna för att så många retade sig på gurkish..det hade nog inte alls att göra med crilles popularitet??
              Låter både bra och resonabelt! Hoppas du har rätt nu!!
              ________
              ____

Comment

UT MED PETER OCH SARA!

Finns bara 2 värdiga vinnare nu och det är Simon alt Chrille!

Comment

Ja och de som sitter i finalen är Simon Chrille och tyvärr Peter.
                  ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Här svänger det-lite hit å lite dit..Hoppas att Peter tar sig till final och faktiskt vinner hela skiten,han e den enda i det huset som INTE är en följa John..Men om han nu inte gör det å nån annan följa John figur vinner,så blir jag inte ledsen...Snart e bb slut...så underbart skönt

Comment

Originally posted by Agge View Post
                      Ja och de som sitter i finalen är Simon Chrille och tyvärr Peter.
                      Martin kommer ju att sitta i finalen,han e immun och vunnit en final plats

Comment

Wooohooooo!!!!!!!!! TOPP 4 är de sista 4 kvar!!!! På tisdag blir det ju tyvärr en färre, hade gärna sett alla 4 till på söndag istället, men, men - topp 4 i toppen!!! Brukar aldrig ha sån tur i BB-röstningar etc. Och extra kul att Gurkan fick en indirekt muntlig känga från hon nöjesredaktören som man såg tog!!
                        ________
                        ____

Comment

Wooohooooo!!!!!!!!! TOPP 4 är de sista 4 kvar!!!! På tisdag blir det ju tyvärr en färre, hade gärna sett alla 4 till på söndag istället, men, men - topp 4 i toppen!!! Brukar aldrig ha sån tur i BB-röstningar etc. Och extra kul att Gurkan fick en indirekt muntlig känga från hon nöjesredaktören som man såg tog!!
                          precis kommit hem från jobb,missat liven som vanligt..fattar inte riktigt detta,var det bara chrille som åkte å peter i final??..fick han flest röster eller varför fick han gå in till Martin?

Comment

Ja fy i bubblan vad gott att se,nästan bättre än orgasm-eller hur Duke?..hahah..Man såg hur den tog,för gurkan kanske fattar nu att han inte varit så poppis som han själv har trott att han var + att han fick en känga att han har "kvävt" Chrille med sitt nego i huset..Sedan så gott att Peter tog sig till final,om han vinner spelar mindre kvitta..han tog sig dit och folket utanför huset vill ha honom där..så wooohooo här med,detta bb blev inte så illa trotts allt-det trodde jag ju aldrig när jag satt där å bölade för att Roddan fick lämna..hihihi

Comment

Ja jag njuter...och tror Peter tar hem det..

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                                Ja fy i bubblan vad gott att se,nästan bättre än orgasm-eller hur Duke?..hahah..Man såg hur den tog,för gurkan kanske fattar nu att han inte varit så poppis som han själv har trott att han var + att han fick en känga att han har "kvävt" Chrille med sitt nego i huset..Sedan så gott att Peter tog sig till final,om han vinner spelar mindre kvitta..han tog sig dit och folket utanför huset vill ha honom där..så wooohooo här med,detta bb blev inte så illa trotts allt-det trodde jag ju aldrig när jag satt där å bölade för att Roddan fick lämna..hihihi
                                Tydligen skall Gurkan ha blivit tok-skadeglad och hurrat när Peter "åkte-ut" också för att sedan blivit paff och förbannad när det visade sig att han istället var i final, moahehehhehee
                                ________
                                ____

Comment

Working...
                                X