Announcement

Collapse
No announcement yet.

Grävande...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grävande...

Jag hinner ju knappt se den där liven men nu såg jag nåt äckligt. Filmkväll med Simon, Gurkan och gurkans lille snorre. Dom händerna kommer att söka sig ner i popcornen sen alltså....det var riktigt jäkla vidrigt. Kan inte BB säga till honom?

Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Sv: Grävande...

Originally posted by Klossan View Post
    Jag hinner ju knappt se den där liven men nu såg jag nåt äckligt. Filmkväll med Simon, Gurkan och gurkans lille snorre. Dom händerna kommer att söka sig ner i popcornen sen alltså....det var riktigt jäkla vidrigt. Kan inte BB säga till honom?

http://play.bigbrother.se/bigbrother...&treeId=600001

Plus att äcklet varken tvättar händerna när han går på toa eller innan han lagar mat eller bakar...klarar inte av att se BB längre *spyr*

Comment

Yack jag vill inte titta!!
      Han har fått tittarmail där dom undar om han inte kan sluta äckla sig med att peta i näsan och låta blir att talla sig själv i skrevet.
      Han skattade bara åt det och sa att han inte hade haft sex på en massa dagar och då är det naturligt att ta sig i skrevet.
      Sen petade han sig i näsan direkt efter...

BB skrik ut det i mikrofonen hans..
      Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Ja jag missa allt oftare har bara sett ett avsnitt i veckan missade igår oxå.
        ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Besöker hellre pissoaren vid färjeteminalen i hbg /brukar vara svingt,än äter något som gurkan varit å pillat på..

Comment

Det gör jag också....

Comment

Go gurkish go!! jag håller alla tummar och tassar ikväll.

Comment

Moahhehehhehehehheheheheheee jisses vad gudomligt!!! Slår nästan känslan från när Mattias lämnade huset....... Fasen, visste inte att jag var så skadeglad men kan inte låta bli i detta fall..... Och så körde han givetvis ras-kortet direkt när han kom ut... Det var nog bäst av allt!!!!
                ________
                ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
                  Moahhehehhehehehheheheheheee jisses vad gudomligt!!! Slår nästan känslan från när Mattias lämnade huset....... Fasen, visste inte att jag var så skadeglad men kan inte låta bli i detta fall..... Och så körde han givetvis ras-kortet direkt när han kom ut... Det var nog bäst av allt!!!!
                  Bästa som hänt i bb i år kompis Nu blev jag schiiiiiit gla.

Comment

Ibland är livet underbart!!
                    Va snopen han kommer att bli de närmsta dagarna.
                    Han trodde han var kungen av kungsan....MOHAHAHHAAHA....

Det är inte lätt att vara svensk/människa/geting/kvinna/fästing eller nåt annat heller.....
                    Va lågt av honom att köra med det...

Comment

Lilla Gurkan var så säker på att Vinna BigBrother så han fick en chock.
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                        Lilla Gurkan var så säker på att Vinna BigBrother så han fick en chock.
                        Ja han drabbades av storhetsvansinne.. det kan aldrig vara nyttigt.

Comment

Working...
                        X