Announcement

Collapse
No announcement yet.

Perfekt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Perfekt!

Hoppas verkligen att de ärvda Rodney-rösterna och Chrillefans kan stå emot Gurkanfans:ens veckopengar...

Blir nog svårt.. men skall jag vara ärlig så är jag nöjd oavsett vem som åker denna söndag!!!

Mooahehehehehhee
    ________
    ____

Sv: Perfekt!

Den här är ju rätt intressant för stunden kan jag tycka. Christians enorma ökning där och Gurkans relativt stabila icke-ökning gör att det känns lite spännande. Det är väl trots allt två "giganter" som sitter mot varandra igen?

Click image for larger version

Name:	1305831962_inf_5603323505B15D.png
Views:	1
Size:	13.0 KB
ID:	1031446
    -

Comment

Egentligen vore inte Christian en gigant i förhållande mot Gurkan... Men han verkar ha fått Rodneys röster (de var ju tighta polare redan innan BB) + att han har ju faktiskt vunnit tävlingarna som bestämts av tittar-röster.....

Sååå, i mitt tycke är det klart spännande!!!
      ________
      ____

Comment

Nä. Inget är spännande längre. Längtar redan efter nästa BB. Rapgurkan mot paranojaanalytikerna. Nu fick dom en Elvisfest....grabbar en öl och sätter sig och SMÅPRATAR!!!!! Som dom gjort hela tiden dygnet runt i 80 dagar drygt. Detta är verkligen den tråkigaste säsongen. Saknar fanemig Sonja som glömde sin mic hela tiden bara för att hon glömde att hon var ombord på BB-skutan. Hon var på riktigt. Roddan, Kattan, Jessica och Tobbe skulle varit kvar. Då hade jag åtminstone fått hata faschistTobbe...:-( Godnatt. :-( en till :-(
        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan View Post
          Nä. Inget är spännande längre. Längtar redan efter nästa BB.
          Lika bra att börja skriva på en protestlista redan nu då, att meter får ta tillbaka sitt gamla format igen så det blir ordning och reda
          -

Comment

Trist, men väntat att Ch och Gu skulle bli nominerade.

Gurkan får mina röster, han har större chans att vinna allt, som jag ser det är bara Simon hotet.
            Övriga 3 är så jävla booooorrrriinnnnggggggg så det är sjukt.

Comment

Originally posted by TMM View Post
              Lika bra att börja skriva på en protestlista redan nu då, att meter får ta tillbaka sitt gamla format igen så det blir ordning och reda
              Ja gör det tmm...jag skriver på.

Dom har förlagt sändingen till tio på kvällarna.....då förväntade jag mig att det skulle blir som förr. Men icke då....tråk-tv11. Inga guppande täcken...
              Lika intressant som att se min katt sova..då titta jag hellre på henne.
              Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Synd att säga men jag tror att Chrille åker på söndag. Gurkan verkar vara så säker på att få vara kvär. Men vet ju inte hur många fans han har där ute.
                ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                  Synd att säga men jag tror att Chrille åker på söndag. Gurkan verkar vara så säker på att få vara kvär. Men vet ju inte hur många fans han har där ute.
                  Han har ganska många,men ser på Roddans sida att många där kommer rösta på chrille + att jag tror det e fler som stör sig på Gurkan än på Chrille,så det kan vara en jämn match..Hoppas å tror gurkan gjort sitt,säkert en hel del som e trötta på bb favorisering av honom+ att han haft försprång med att vara med i andra program innan..Tror detta nu slår hårt mot honom,hoppas det iallafall..

Comment

Kommer hem å e snäll och undrar hur röstningarna kommer att se ut när björnligan ska rösta mot varandra *blinkblinkblinkrulla ögonrullaögon*. Hoppas det kommer att bli mer spännande då. Eller spännande. Sänkt kraven på spänning har jag.
                    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Working...
                    X