Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sara

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Sara

Originally posted by Klossan View Post
    Bortskämda Brats är ju inte precis mina favoriter. Gynning var en av dem även om hon dolde det väl bakom sin WT.fasad. Men nu tycker jag det är en mobbing som dom håller på om att hon har det gott ställt, semstrat i Spanien i morfars 3-våningshus etc. Det kan väl inte vara straffbart att ha det bra någon annanstans än i surSverige...jag blir så förbannad att jag hoppas tjejen tar hem hela alltet.
    Hemska tanke Klossan
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Klossan View Post
      Bortskämda Brats är ju inte precis mina favoriter. Gynning var en av dem även om hon dolde det väl bakom sin WT.fasad. Men nu tycker jag det är en mobbing som dom håller på om att hon har det gott ställt, semstrat i Spanien i morfars 3-våningshus etc. Det kan väl inte vara straffbart att ha det bra någon annanstans än i surSverige...jag blir så förbannad att jag hoppas tjejen tar hem hela alltet.
      Sara e inte den som står högst på min lista, ALLS,men håller med-hoppas hon iallafall tar sig till final,vinna njaaa...Grabbarna blivigt för grabbiga mot henne,hon tacklar det bra och man märker att hon e väldigt van vid att nästan enbart umgås med killar,men någonstans där inne tror jag nog hon tar åt sig,inte minst så märks det när Martin kommer smygandes och vill ha nån kram..Vet själv känslan när det grabbar ihop sig mot en,är så ständigt på mitt grabbiga jobb,man vet att de skämtar men man e inte lika "tuff" som de är,fast man kan bita ifrån så det gör ont hos de med,så blir det inte alls så som de gör...Tycker hon fixar det bra!!!

Comment

Originally posted by Duke View Post
        Jiiisses, nu blev Sara bestraffad med att hon INTE kommer ha en automatisk finalplats - alltså hon kommer vara nominerad på söndag för att hon kramade sin gravida syster som beräknar föda inom två veckor som kom in under ett "freeze"-uppdrag!

Snaaaaaaaaaaaark. Hoppas men tror knappast att de kommer skicka in likvärdigt, eller något personligt alls om dem, i huset.

Och som sagt, Sara är den jag minst vill skall vinna i huset, men jävlar vad de ger henne personligen extremt större hinder och uppförsbacke än resten där. Varför!?!?!?!?? Varför samtidigt säga att de tar tävlingen på allvar???? Arrrrgh.
        Vem sören hade INTE kramat sin gravida syster om den fått chansen ,så lamt av BB så det finns inte...

Comment

Usch så lågt gjort av BB...
          Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

UT MED SARA IDAG KL 20.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allt annat vore stor skandal!

Comment

Working...
            X