http://www.bigbrother.se/ Den 19 februari kl. 21.00
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Big Brother 2012
Collapse
X
-
Sv: Big Brother 2012
Så sant... Tyvärr lyckades TV11 dra hela programmet i botten knappt 2-3 dagar efter premiären, så vi får se vart det leder. Dessutom känns inte de "ansvariga" (?) i facebook-gruppen (som tydligen skall agera nån slags forum antar jag) helt seriösa med alla smileys och konstiga uttryck. Det känns som att synas och göra reklam för kanalen är viktigare än att få en bra säsong att fungera, tyvärr.Originally posted by Pålle View PostTappade sugen i början på förra omgången, så för min del får det vara
-
Comment
-
Re: Sv: Big Brother 2012
Sant. (här skulle det stå)Originally posted by TMM View PostSå sant... Tyvärr lyckades TV11 dra hela programmet i botten knappt 2-3 dagar efter premiären, så vi får se vart det leder. Dessutom känns inte de "ansvariga" (?) i facebook-gruppen (som tydligen skall agera nån slags forum antar jag) helt seriösa med alla smileys och konstiga uttryck. Det känns som att synas och göra reklam för kanalen är viktigare än att få en bra säsong att fungera, tyvärr.Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.
Comment
-
Sv: Re: Sv: Big Brother 2012
Comment
-
Sv: Big Brother 2012
Det är väl sånt här som kallas att köpa grisen i säcken. Eller snarare ett dussin grisar i huset ... jag menar säcken.Originally posted by PV View PostJA BBVOTE ÄR ETT MÅSTE!
HAR KÖPT 24-7 NU IKVÄLL, BARA 199KR TILL DEN 18/2-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment
-
Sv: Re: Sv: Big Brother 2012
Det kommer säkert jag också göra, fråga mig inte varför.Originally posted by Agge View PostJag har köpt liven.. trodde inte att jag skulle göra det. Men det är ju ingenn större förlust. Men vi får se.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment

...............Änglatofflor.
Comment