Announcement

Collapse
No announcement yet.

Big Brother 2012

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Big Brother 2012

Jessica må vara tjatig, men dum i huvudet är hon inte!
    Överlägset smartaste personen i BB huset.
    Tror trots det att hon ryker på söndag. Hon kommer iaf garanterat att bli nominerad.
    Själv hoppas jag Sipan (tvångsnominerad) åker.

Comment

Inte illa Gynning, du verkar hittills vara på helt rätt spår
      -

Comment

Originally posted by Gynning View Post
        Jessica må vara tjatig, men dum i huvudet är hon inte!
        Överlägset smartaste personen i BB huset.
        Tror trots det att hon ryker på söndag. Hon kommer iaf garanterat att bli nominerad.
        Själv hoppas jag Sipan (tvångsnominerad) åker.
        Jessika åker 100% säker.
        ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Hanna W kommer att vara kvar länge hon är ju underhållande ibland. Idag tvättade hon, men jag vet inte hur det gick.
          ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Båda de tjejerna går mig på nerverna.......tur att man kan byta kanal när huvudet blir trött på dem.
            Jag irriiterar mig också väldigt på norrlänningens Joes röst. Sa de inte från början att han lät så för han var förkyld....det borde väl ha gått över nu efter två veckor.
            Jag tittar bara sporadiskt......
            Varför gick Petronella ut ur huset????

Click image for larger version

Name:	2012 011.JPG
Views:	2
Size:	125.1 KB
ID:	1031490 så här lungt vill vi ha det... har ni sett nån mer avslappnad pose??
            Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by Agge View Post
              Hanna W kommer att vara kvar länge hon är ju underhållande ibland. Idag tvättade hon, men jag vet inte hur det gick.
              Jag hoppas att det blir så! Hon är ju nominerad nu så det kan bli riktigt intressant på söndag. Är hon favorit på BBVote så kan man hoppas på att hon faktiskt får stanna också
              -

Comment

Vad tillför Sipan BB?
                Enligt mej ingenting! Han springer runt nykter på festerna.
                Vad tillför Jessica och Hanna W?
                De andra blir iaf irriterade på dom och det blir ganska bra TV.
                Visst händer det att jag byter cam när det blir för mycket Jessica, men hon är inte dum tjejen.
                Hade också blivit irriterad om man köpt 12 liter juice och några liter mjölk. Tyvärr fattar inte de andra barnen det som är i huset.
                Måste väl gå bra att dricka vatten och framförallt är det hälsosammare.

Comment

There are currently 43 users online. 1 medlemmar och 42 gäster

Varför är man bara gäst här?

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                    Båda de tjejerna går mig på nerverna.......tur att man kan byta kanal när huvudet blir trött på dem.
                    Jag irriiterar mig också väldigt på norrlänningens Joes röst. Sa de inte från början att han lät så för han var förkyld....det borde väl ha gått över nu efter två veckor.
                    Jag tittar bara sporadiskt......
                    Varför gick Petronella ut ur huset????

[ATTACH=CONFIG]11659[/ATTACH] så här lungt vill vi ha det... har ni sett nån mer avslappnad pose??
                    Joe är antingen väldigt förkyld eller så har han druckit 3 liter Whiskey och rökt 7 paket cigaretter om dagen hela livet för att få den rösten.
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Re: Sv: Big Brother 2012

Fattar inte, jag är otroligt negativ till samtliga deltagare i år! Dom bråkar ju bara, en massa stora och bortskämda egon! Dom flesta är också inblandade i mobbing (och det HATAR jag). Jag har ingen favorit. Hanna W är rolig och hon mobbar ingen, inte som man kan ta på allvar i alla fall. Faktum är att Hanna W och Jessica (trots evig mundiarré) är dom mest rakryggade. Hanna R är en äcklig mobbare och Kija är inte långt efter. Tenny är en äcklig snuskgubbe.

Tycker jag.

Comment

Re: Sv: Big Brother 2012

Hanna R sprutar rengöringsmedel på tandborstarna!!! Är inte det jättefarligt? Hon är fullständigt dum i huvudet!

Comment

Sv: Re: Sv: Big Brother 2012

Originally posted by trixen View Post
                          Hanna R sprutar rengöringsmedel på tandborstarna!!! Är inte det jättefarligt? Hon är fullständigt dum i huvudet!
                          Om rengöringsmedlet är ren såpa eller liknande så är det kanske inte så farligt. Annars är det inte särskilt smart gjort.
                          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by Gynning View Post
                            Vad tillför Sipan BB?
                            Enligt mej ingenting! Han springer runt nykter på festerna.
                            Vad tillför Jessica och Hanna W?
                            De andra blir iaf irriterade på dom och det blir ganska bra TV.
                            Visst händer det att jag byter cam när det blir för mycket Jessica, men hon är inte dum tjejen.
                            Hade också blivit irriterad om man köpt 12 liter juice och några liter mjölk. Tyvärr fattar inte de andra barnen det som är i huset.
                            Måste väl gå bra att dricka vatten och framförallt är det hälsosammare.
                            Hej hej alla ..Har köpt liven som vanligt men sett ca en kvart samanlagt tror jag..Av det jag sett så håller jag helt med dig Gynning,tycker mest att Sipan e en irriterande snorvalp,så hoppas att det e han som får dra idag..

Comment

Re: Sv: Re: Sv: Big Brother 2012

Min favorit är numera Joe. Han är helt oförmögen att spela något han inte är, han klarar inte taktiktänk och att medvetet delta i nåt paktande och han verkar vara en ganska enkel människa med gott hjärta. Förmodligen har ja blivit gammal eftersom de egenskaperna känns som de viktigaste. Fast han håller ju igång också förstås.

Comment

Starkt av Jessica att inte kramas med de andra, som bara pratar skit!
                                Starkt också att inte snacka skit om någon ute hos Gry!
                                Den tjejen snackar mycket, men dum i huvudet är hon inte!

Var det klart att Sipan skulle klara sig? Gry tjatade om hans tvångsnomineringar framöver hela programmet?!?!?

Finns bara 2 i huset idag som man kan sympatisera med och det är Hanna W och Joe, övriga är riktiga typer och barnungar!
                                Hannar R ?!?! Vem tror hon att hon är?

Comment

Working...
                                X