Lanseringen av Ego Girl 18/8
Carolina Gynnings tråd
Collapse
X
-
"Vilt sexbråk i tv-studio"
"Carolina Gynning: Jag är så förbannad - TV 3 ljög för oss"
Last edited by Ronja; 2005-12-29, 21:44.Comment
-
Programledare ber om ursäkt för sexbråk
Carolina Gynning och Bingo Rimér känner sig grovt förolämpade av frågorna i nya talkshowen "Under cover". Nu ber programledaren Charlotta Flinkenberg om ursäkt
Comment
-
Last edited by Guest; 2005-12-31, 08:45.Comment
-
sSYNA CAROLINA!!!!!!!!!!
JAG TROR ATT DETTA ÄR EN PLANERAD PR KUPP FÖR ATT FÅ FLER ATT KÖPA BOKEN AV NYFIKENHET!
MIN SYN ÄR ATT OLIVIER HAR FÅTT NÅGRA TUSEN UNDER BORDET FÖR ATT RINGA EXPRESSEN OCH AFTONBLADET.
SÅ KÖPER FLER BOKEN NÄR DOM BLIR NYFIKNA PÅ VAD HON SKRIVER OM OLIVIER OCH SEN OM EN TID SÅ FÅR VI LÄSA ATT POLISANMÄLAN LÄGG NER ELLER ATT ÄRANDET OGILLAS AV RÄTTEN.
ELLER SÅ BLIR DET TYST EFTER DETTA, OCH SEN FÅR VI LÄSA OM NYA SKANDALER SÅ ATT BIMBON OCH LOSERN OLIVIER KAN TJÄNA MER STÅLAR.
BOJKOTTA CAROLINA! KÖP INTE HENNES KONST ELLER BOK! SYNA BLUFFEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Comment
-
Hon har ett stort bokförlag i ryggen, en annan person än hon har skrivit boken så vem som kläckt denna PR-idé vet jag inte (Tror också det handlar om PR men inte bara PR och jag tror inte som du att Olivier och Carolina är i maskopi med varandraOriginally posted by PVsSYNA CAROLINA!!!!!!!!!!
JAG TROR ATT DETTA ÄR EN PLANERAD PR KUPP FÖR ATT FÅ FLER ATT KÖPA BOKEN AV NYFIKENHET!
)
Last edited by Ronja; 2005-08-23, 19:24.Comment
-
Attans snyggt/coolt omslag på boken iallafall! Jag skulle inte ha någonting emot att köpa boken
Comment
-
..bäst att skriva ett tillägg. Inte pga omslaget alltså, om det nu var någon som trodde det..Originally posted by NovaAttans snyggt/coolt omslag på boken iallafall! Jag skulle inte ha någonting emot att köpa boken
Comment
-
"Ego girl
Carolina Gynning
Ingrid Carlqvist
"I samma ögonblick som Carolina Gynning steg in i dokusåpan Big Brother föll domen över henne:"Last edited by Guest; 2005-12-31, 08:46.Comment
-
Billy Butt :
"Bingo Rimér är ingen hallick
http://www.sourze.se/default.asp?itemId=10486785
Last edited by Ronja; 2005-08-25, 22:58.Comment
Eller jag väntar kanske tills den kommer i pocket
Comment