Announcement

Collapse
No announcement yet.

EXTRA EXTRA! DET BLIR BB2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TMM
    I Sverige har huset stått kvar i minst två år nu. Tänkte om huset i Norge också gör det.
    Jeg tror at huset i Norge er revet.
    Jærentina

http://kos.diskusjonsforum.no/?mforum=kos

Comment

Originally posted by Jærentina
      Jeg tror at huset i Norge er revet.
      Jag har fått för mig det också, även om det mest berott på att ni hoppade över ett år. Visserligen behöver ju inte det vara en anledning att riva det, men ändå.
      -

Comment

Nytt från dagen!

Blir det en ny säsong av Big Brother?
        Det är ännu inte bestämt. Information om Big Brother 2005 finns att läsa på http://www.bigbrother.se/.

Källa:http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=8160
        Last edited by PV; 2005-09-07, 11:47.

Comment

en som har koll åt mig i Stockholm har synat bb-huset, och det står kvar helt intakt.
          Men jag har även haft inre röster som viskar i min hjärna att där är folk vissa dagar, dom verkar med andra ord redan pilla lite med huset

Källa: inre röster

ni får snart...väldigt snart!... säkrare bevis
          Last edited by PV; 2005-09-07, 11:48.

Comment

röster sa precis PV!castingen drar igång i oktober och slutar i november.
            info på bigbrother.se kommer innom kort
            + tv reklamen

så håll ögonen öppna och SYNA NOGA!
            Last edited by PV; 2005-09-07, 11:46.

Comment

MEN som vanligt så blir det inte riktigt sig likt, många nyheter även i år.

;

Comment

Originally posted by PV
                röster sa precis PV!castingen drar igång i oktober och slutar i november.
                info på bigbrother kommer innim kort
                + tv reklamen

så håll ögomrm öppna och SNYA NOGA!
                ....

Comment

Originally posted by PV

;
                  Vad säger dina röster att det kommer bli för nyheter?

Comment

Originally posted by TMM
                    Hur ligger det till i Norge med hus? Står det kvar något där eller revs det?
                    De huset er borte vekk.
                    Jærentina

http://kos.diskusjonsforum.no/?mforum=kos

Comment

Originally posted by PV

;
                      Kom med flere indre røster a`PV!! -Pliiiiiiiis!!!

Comment

Originally posted by PV
                        en som har koll åt mig i stockolm har synat bb-huset och det står kvar helt intakt.
                        Me jag har även haft inre röster som viskar i min hjärna att där är folk vissa dagar, dom verkar med andra ord redan pilla lite med huset

Källa: inre röster

ni får snart...väldigt snart! säkrare bevis

Gillar dina inre röster så fortsätt du att hoppa över din små blå....;-)

Men det förvånar mig att att det nästan verkar som om kanal 5 inte vill kännas vid BB-01. Varför finns det inga bilder/info från det på www.bigbrother.se? Vad säger dina röster om det?
                        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Klossan
                          Gillar dina inre röster så fortsätt du att hoppa över din små blå....;-)

Men det förvånar mig att att det nästan verkar som om kanal 5 inte vill kännas vid BB-01. Varför finns det inga bilder/info från det på www.bigbrother.se? Vad säger dina röster om det?
                          Dom körde väl utan web första året?
                          -

Comment

Originally posted by TMM
                            Dom körde väl utan web första året?
                            Ble ikke forumet deres stengt flere ganger da i 2001? Mener og huske det at dere svensker kom over på det norske forumet

Comment

Originally posted by amster®
                              Ble ikke forumet deres stengt flere ganger da i 2001? Mener og huske det at dere svensker kom over på det norske forumet
                              Jag kommer inte ihåg exakt när svenska BB drog i gång sina första avsnitt, men domänen bigbrother.se registrerades i början av juli 2000. Om nån kan bekräfta exakt när första BB i sverige började och slutade, så kommer vi också veta om dom hade web eller inte. I OCH FÖR SIG kanske dom första året körde under kanal5.se, och då spricker min teori.
                              -

Comment

Originally posted by TMM
                                Jag kommer inte ihåg exakt när svenska BB drog i gång sina första avsnitt, men domänen bigbrother.se registrerades i början av juli 2000. Om nån kan bekräfta exakt när första BB i sverige började och slutade, så kommer vi också veta om dom hade web eller inte. I OCH FÖR SIG kanske dom första året körde under kanal5.se, och då spricker min teori.
                                nää kommer inte ihåg, bara att en av deras huvudsponsorer var worldonline på den tiden och man var tvungen att ha deras uppringda för att kunna se hela husets kameror

Comment

Working...
                                X