Announcement

Collapse
No announcement yet.

EXTRA EXTRA! DET BLIR BB2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Brunetten
    næi det trur jeg ikke,fordi at det er blitt sakt av Tv norge at det skal bli Sweden/Norway BB i år også.
    vi får väl se om mina inre röster talar till mig ikväll/natt

vodkan flödar snart

Comment

[quote=amster®]
      Originally posted by Tipita
      Snakk til meg hehe..[/quote:

Så i en annen tråd her inne at Sullimor på TV2-forumet sa at det blir BB i NOrge og, men vet ikke om det stemmer......]
      Okei...takk amster Tar meg en tur dit jeg da... (det er vel veggavisen du prater om? )

Comment

Originally posted by PV

vodkan flödar snart
        .. ..

Comment

[quote=Tipita]
          Originally posted by amster®

Okei...takk amster Tar meg en tur dit jeg da... (det er vel veggavisen du prater om? )
          Japp, du hittar ju annars så länkade jag längre bak i den här tråden

Comment

-------
            .. ..

Comment

[quote=Ronja]

Japp, du hittar ju annars så länkade jag längre bak i den här tråden
              Jepp, du kjenner da meg... Men takk søte Ronja..Håper du har det fint .....

Comment

Originally posted by PV

vodkan flödar snart

Venter på at PV`s inre røster skal komme frem ikveld/natt.

Comment

Originally posted by amster®

Venter på at PV`s inre røster skal komme frem ikveld/natt.
                  Då är det nog bara rosa Elefanter som han ser efter all den vodkan
                  Kör hårt,det kan gå
                  I morgon kan det vara försent.
                  Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja
                    Då är det nog bara rosa Elefanter som han ser efter all den vodkan
                    er det ikke dagen derpå man ser rosa elefanter/apekatter

Comment

hmmm rösterna yrar om senast v.40 ska infon om ansökningar till bb2006 vara ute ;=)

Comment

Och en sak till som är 100%, och det är att Adam är med i tv-rutan i alla fall

Comment

kanal5 har lyssnat mycket på tittarnas önskemål och klagomål och tagit lite från samtliga säsonger, för att uppfylla så mycket som möjligt av vad tittarna (kunderna) vill se.
                          den senaste tiden har det mest tecknats olika avtal med sponorer och digital-tv bolag som vill sända 24/7, fast det är inte riktigt klart, men det kommer senare.
                          Men själva projektet bb2006 e så gott som klart, vissa förändringar (ombyggnad) av huset är under förhandling.
                          men visst blir det bb06

Comment

Originally posted by PV
                            kanal5 har lyssnat mycket på tittarnas önskemål och klagomål och tagit lite från samtliga säsonger, för att uppfylla så mycket som möjligt av vad tittarna (kunderna) vill se.
                            den senaste tiden har det mest tecknats olika avtal med sponorer och digital-tv bolag som vill sända 24/7, fast det är inte riktigt klart, men det kommer senare.
                            Men själva projektet bb2006 e så gott som klart, vissa förändringar (ombyggnad) av huset är under förhandling.
                            men visst blir det bb06

Tack för info

Comment

redan nu finns det några aktuella deltagare, som är valda av kanal5, men givetvis kommer det med deltagare som söker på egen hand.
                              en manlig nämns bland kontrakten som ska skrivas på
                              nästa år kommer det finnas deltagare som är äldre än vad vi har sett dom senaste säsongerna.

Comment

nu blir det tyst, rösterna vill ha med mig till nattivet på stan, så jag drar iväg med mina inre röster

Comment

Working...
                                X