Announcement

Collapse
No announcement yet.

EXTRA EXTRA! DET BLIR BB2006

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by PV
    Man kan ju även säga att BB06 redan låg med i planeringen April 2005

Xpedite Systems, som arbetar med att sälja elektroniska massutskick, har tecknat avtal med produktionsbolaget Meter som gör tv-programmet Big Brother samt Kanal 5 som sänder programmet. Samarbetet innebär att tittarna kan köpa både inspelade telefonsamtal från Big Brother-deltagarna samt samtal om vad som händer i huset och få dem skickade till sina telefoner. Det skriver företagen i en gemensam pressrelease.

"Våra produktioner träffade bäst i den kommersiellt viktiga målgruppen 15-44 år under våren och hösten 2004. Det är tidningen Dagens Media som med hjälp av MMS presenterade en sammanställning i december. I genomgången ingår 13 av våra produktioner och då bland andra Kanal 5s publikdragare Big Brother, Idol 2004 som är TV4s succé och TV3s Par på prov."

Meter
    -

Comment

• Ett rykte

http://www.alltomtv.se/t48595.html

Comment

• Originally posted by Ronja
        Det känns föga troligt att Big Brother skulle tala om för en gammal deltagare huruvida det blir ett Norge vs Sverige. Det kan ju vara taget helt ur luften. Sedan skrev ju PV tidigare om att "vi slipper norsktalande i år". Om det är att slippa norsktalandet i år går väl i och för sig att diskutera.

Comment

• Originally posted by Östehn
          Det känns föga troligt att Big Brother skulle tala om för en gammal deltagare huruvida det blir ett Norge vs Sverige. Det kan ju vara taget helt ur luften. Sedan skrev ju PV tidigare om att "vi slipper norsktalande i år". Om det är att slippa norsktalandet i år går väl i och för sig att diskutera.
          Jag tror också att det blir ett helsvenskt och ett helnorskt. Men den här tråden är väl blandannat för rykten så får var och en själv skaffa sig en egen uppfattning utifrån dem

Comment

• Originally posted by Ronja
            Jag tror också att det blir ett helsvenskt och ett helnorskt. Men den här tråden är väl blandannat för rykten så får var och en själv skaffa sig en egen uppfattning utifrån dem
            Det påminner mig om min gamla Sanning eller Myt-webbsida som jag gjorde för BB-2005.
            -

Comment

• Originally posted by TMM
              Det påminner mig om min gamla Sanning eller Myt-webbsida som jag gjorde för BB-2005.
              Och den har inte uppdaterats på väldigt länge.
              -

Comment

• Nä, nu jävlar!

Nu har jag ledsnat... totalt.

Jag vill veta nuuuuuuuuuuuuuu

Comment

• Originally posted by TequilaLady
                  Nä, nu jävlar!

Nu har jag ledsnat... totalt.

Jag vill veta nuuuuuuuuuuuuuu

Lugn man kan ju lugnt säga att svaret är nära nu

Comment

Hur nära snälla, söta PV?

I natt? I morgon?

Comment

Hoppas vi inte behöver vänta alltför länge. Vill veta! Vill veta! Det måste bli ny omgång!!!

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                        Hoppas vi inte behöver vänta alltför länge. Vill veta! Vill veta! Det måste bli ny omgång!!!
                        Men lilla du! Visst blir det ett BB06

Comment

• Det kan även komma röster/syner på en tisdag
                          vI FÅR VÄNTA MED TILL NÄSTA HELG

En tar jag med här

jo....jag har nu hört att informationen om bb06 läckt ut lite väl snabb i olika forum, den ända åtgärd som Meterfilm/Kanal5 gör, är att dom väljer att släppa nyheten officiellt vid ett senare tillfälle.
                          Aftonbladet har försökt få info om ett nytt bb, men dom har lagt på locket nu! Domkänner sig inte så stressade av själva castingen, för dom har reda fått ihop folk så att det nästa räcker, men dom ska gå ut med info och hur man kan söka.
                          Det räcker med att köra lite castinsgs från mitten av oktober och fram till nyår. Utan någon ansökningsdag harbdom redan börjat på en en massa filmer och ansökningar.
                          BB ska ju förnyas )

Jag bjuder er på ett mail från aftonbladet, jag skyddar namnet på mailaren med XXXXXXX

Hej XXXXXX!

Vi har ännu inte fått något besked om det blir någon nästa säsong.
                          Vi kommer garanterat att skriva när vi vet.

Med vänlig hälsning
                          /Mikael Ström, aftonbladet.se

Comment

• Men e ni BB-kåta så sök nu då

Ansökan kan med fördel även ske på VHS eller DV-band.
                            Obs! Åldersgräns 20år.
                            Posta din ansökan till:
                            Big Brother Ansökan Meter Film & Television
                            Box 27 837
                            SE-115 93 Stockholm
                            SWEDEN

OBS! Ni får vänta med att skicka, det måste först bli offentligt

Men Ni kan ju ha allt klart

Så skicka inte in något nu! Vänta tills det släpps i pressen

Comment

Det kan även komma röster/syner på en tisdag
                              vI FÅR VÄNTA MED TILL NÄSTA HELG

En tar jag med här

jo....jag har nu hört att informationen om bb06 läckt ut lite väl snabb i olika forum, den ända åtgärd som Meterfilm/Kanal5 gör, är att dom väljer att släppa nyheten officiellt vid ett senare tillfälle.
                              Aftonbladet har försökt få info om ett nytt bb, men dom har lagt på locket nu! Domkänner sig inte så stressade av själva castingen, för dom har reda fått ihop folk så att det nästa räcker, men dom ska gå ut med info och hur man kan söka.
                              Det räcker med att köra lite castinsgs från mitten av oktober och fram till nyår. Utan någon ansökningsdag harbdom redan börjat på en en massa filmer och ansökningar.
                              BB ska ju förnyas )

Jag bjuder er på ett mail från aftonbladet, jag skyddar namnet på mailaren med XXXXXXX

Hej XXXXXX!

Vi har ännu inte fått något besked om det blir någon nästa säsong.
                              Vi kommer garanterat att skriva när vi vet.

Med vänlig hälsning
                              /Mikael Ström, aftonbladet.se
                              Hmmm.... så dina inre tisdagsröster har sagt att det till stor del blir ett gäng handplockade deltagare precis som förra året *suck*............. men jag vill bara ha med folk som själva har sökt till BB
                              Last edited by snowflake; 2005-10-04, 11:42.
                              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Enig.

Originally posted by snowflake
                                Hmmm.... så dina inre tisdagsröster har sagt att det till stor del blir ett gäng handplockade deltagare precis som förra året *suck*............. men jag vill bara ha med folk som själva har sökt till BB
                                Får inderlig håpe at det blir vanlige folk. og ikke en flokk med sutrete, grinete silikonbimboer........Ufordragelig.

Comment

Working...
                                X