Originally posted by snowflake
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EXTRA EXTRA! DET BLIR BB2006
Collapse
X
-
Det vet jag väl ........ men jag såg nog att det började växa ut små horn och svans på dig..Originally posted by Icelandernä då, inget illa ment, var bara tvungen att för en gångs skull få syna PV
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Originally posted by snowflakePV! Bry dig inte om dom.....
Lugnt, man får ta en del skit från typer som e avis på mina inre röster
det där var AB som ej hade info, och sedan synen gav inget exakt datum.
kolla resten av synerna
men nu blir det bara privata syner via PM till dom som är trevliga som du snowflake, så jag slutar skriva öppet i forumet
det är mitt straff till gnällspikarna
Comment
-
Det låter bra tycker jagOriginally posted by PVLugnt, man får ta en del skit från typer som e avis på mina inre röster
kolla resten av synerna
men nu blir det bara privata syner via PM till dom som är trevliga som du snowflake, så jag slutar skriva öppet i forumet
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Næmmen PV da!!Originally posted by PVLugnt, man får ta en del skit från typer som e avis på mina inre röster
kolla resten av synerna
Comment
-
Men hallå PV...inte tjura nu...har jag gnällt kanske *ser grinig ut*Originally posted by PVLugnt, man får ta en del skit från typer som e avis på mina inre röster
kolla resten av synerna
Comment
-
Sv: EXTRA EXTRA! DET BLIR BB2006
Ja, jag vet.. Fast denna gången jämförde jag bara tidpunkterna.. Håll tummarna rejält bara nuOriginally posted by Sunnyface View PostMen TMM, inte luras så där med att plocka fram en gammal tråd.
Hoppade till av glädje här ju och trodde det var news om nästa års BB som man går och hoppas på ska bli av.
på dig.
-
Comment
-
-

Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar
Comment