Announcement

Collapse
No announcement yet.

Linda Rosing-tråden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Undrar om Ville noterat hur lugnt o städat det går till i denna tråd numera. Fast det tror jag han lagt märke till.

*OBS! Har inte läst hela tråden*

Comment

• Originally posted by Fjällis
      Undrar om Ville noterat hur lugnt o städat det går till i denna tråd numera. Fast det tror jag han lagt märke till.

dDET FÅR VI ÄNDRA PÅ! JAG FÅR VÅL BÖRJA SYNA LINDA OCH KÖRA HÅRT MED CAPSLOCK-ON HÄR DÅ

Comment

• Originally posted by PV
        dDET FÅR VI ÄNDRA PÅ! JAG FÅR VÅL BÖRJA SYNA LINDA OCH KÖRA HÅRT MED CAPSLOCK-ON HÄR DÅ
        Är inte du på semester?

Comment

Är inte du på semester?
          Bare syn-semester vel

Comment

• Originally posted by Ronja
            Repris på femman lördag 11:15
            Tack för tipset. Det måste ses samtidigt som jag tycker det börjat gå en seriös inflation i program där olika kändisar spelar poker.
            Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Undrar om Ville noterat hur lugnt o städat det går till i denna tråd numera. Fast det tror jag han lagt märke till.

Jodå men misstänker i synnerhet en skribents frånvaro till det...

Comment

• Originally posted by PV
                ...och så gick det med den friden....

Comment

• Originally posted by amster®
                  Bare syn-semester vel
                  Pv tror nog att han skall smita från det han lovat genom att inbilla oss han är på semester.

Comment

• Originally posted by Villeparisis
                    ...och så gick det med den friden....
                    Ja den blev kortvarig...

Comment

• "Kom igen, Linda"

Linda Rosing har klarat pokern utmärkt.
                      Det anser proffsspelaren Mikael Westerlund.
                      Han skriver här ett eget inlägg i debatten kring en av Sveriges mest hatade, och älskade, tjejer.

http://expressen.se/index.jsp?a=459372

Comment

• Så roligt att få läsa lite positiva omdömen om Linda för en gångs skull.
                        Bevisligen är det en extrem inflation för tillfäället i kändisar som spelar poker, men även bland dem måste det ju finnas några som har genuin talang för spelet och kanhända Linda är en av dem (hoppas för Linda behöver och förtjänar en framgång).

Comment

• Lite av innehållet i nya numret av Magasin ETC

http://www.etc.se/radikala/templates/ct_117.aspx?number=54649&category=41

Linda Rosing. Du har läst om hur hon hade sex i dokusåpan Big Brother. Du har läst om aborter, ätstörningar och spruckna relationer. Du skulle faktisk kunna tapetsera en vägg med löpsedlar om henne. Men vad är sant och vad är falskt? Linda Rosing berättar i en öppenhjärtig intervju om sina planer för framtiden och om kvällspressens gränslösa fantasi.

Comment

Lite av innehållet i nya numret av Magasin ETC

http://www.etc.se/radikala/templates/ct_117.aspx?number=54649&category=41

Linda Rosing. Du har läst om hur hon hade sex i dokusåpan Big Brother. Du har läst om aborter, ätstörningar och spruckna relationer. Du skulle faktisk kunna tapetsera en vägg med löpsedlar om henne. Men vad är sant och vad är falskt? Linda Rosing berättar i en öppenhjärtig intervju om sina planer för framtiden och om kvällspressens gränslösa fantasi.
                            Besynnerlig tidskrift den här ETC. Vill göra två saker samtidigt : å ena sidan kritisera allt det som skrivits om Linda tidigare i andra sammanhang men sedan å andra sidan dessutom locka med att nu så kommer Linda verkligen att berätta den enda rätta sanningen.

Comment

• Lindas dokusåpaliv

(Bildspecial i Expressen)

http://expressen.se/index.jsp?d=452&a=477436&i=0&g=0

Last edited by Guest; 2005-12-29, 17:04.

Comment

Någon mer än jag som tycker att Linda åldrats märkbart på de två åren sedan hon var med i BB?
                                Last edited by Guest; 2005-12-29, 17:04.

Comment

Working...
                                X