Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag saknar BB forumet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jag saknar BB forumet

Hur många saknar BB forumet här?? Jag gör det än så länge iaf.... men det går väl över vart efter....bara lite över 1v sen det slutade så.... 8) 8) 8) I dag är det sol och ganska fint här i norrköping så jag ska ta mej ut snart.....så fort jag blir klar i tvättstugan......ha det så bra 8) 8) kramar om
    Attached Files

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

mmm saknar det också lite, finns inte så mycket att disskutera nu när BB är över...

Grymt väder här också idag, väntar på att kompisen ska komma, sen fika på stan några timmar. 8)
    -=AMFYOYO=-

Comment

till zino

Zino,du har rätt , det finns nog inte så mycke att säga nu när BB är slut... men skönt att höra att det finns fler som saknar det, jag saknar även BB forumet de som var där som jag hade så roligt med... 8) Nej , rycker upp mej nu ...för jag ska också träffa kompisen och fika på stan på uteservering.....hat bra i solen 8) 8) 8)

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Re: till zino

Originally posted by lucina5211
        Zino,du har rätt , det finns nog inte så mycke att säga nu när BB är slut... men skönt att höra att det finns fler som saknar det, jag saknar även BB forumet de som var där som jag hade så roligt med... 8) Nej , rycker upp mej nu ...för jag ska också träffa kompisen och fika på stan på uteservering.....hat bra i solen 8) 8) 8)
        tjosan lucina =)
        japps håller med.. underbart väder här idag

Comment

Ja ja vi har inte så dumt väder här i Stockholm heller...så det så

Comment

bitchig

bor du också i norrköping eller? ok, det kan ju vara fint nån annanstans också. 8) 8) nu sticker jag ut på ett par timmar....kram

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Re: bitchig

bor du också i norrköping eller? ok, det kan ju vara fint nån annanstans också. 8) 8) nu sticker jag ut på ett par timmar....kram
              japps jag bor också där =)
              hmm jag är på gång att dra mig utåt också.. om jag orkar

Comment

bitchig

vad kul då kanske vi setts nån gång?? blåsigt idag inte lika skönt som jag fick för mej. :?

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Re: bitchig

vad kul då kanske vi setts nån gång?? blåsigt idag inte lika skönt som jag fick för mej. :?
                  ja satan vilken blåst hehe

Comment

bitchig

skulle sitta ute och fika men det gick ju inte.....servetter och allt blåste iväg så vi satt inne på Domino restaurangen istället...

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Originally posted by lucina
                      skulle sitta ute och fika men det gick ju inte.....servetter och allt blåste iväg så vi satt inne på Domino restaurangen istället...

-

Comment

Sv: Jag saknar BB forumet

Originally posted by lucina View Post
                        Hur många saknar BB forumet här?? Jag gör det än så länge iaf.... men det går väl över vart efter....bara lite över 1v sen det slutade så.... 8) 8) 8) I dag är det sol och ganska fint här i norrköping så jag ska ta mej ut snart.....så fort jag blir klar i tvättstugan......ha det så bra 8) 8) kramar om
                        Två år i sträck har väl BB slutat kring 20-22 maj vilket får mig att fundera på hur kort de andra säsongerna faktiskt varit i jämförelse. Vi vill väl inte ha fler korta BB's va?
                        Last edited by Tornevall; 2006-11-22, 16:58. Reason: Ett streck är något helt annat
                        -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                          Två år i streck har väl BB slutat kring 20-22 maj vilket får mig att fundera på hur kort de andra säsongerna faktiskt varit i jämförelse. Vi vill väl inte ha fler korta BB's va?
                          Nej, nej. Minst 114 dagar ska det vara.

Comment

Originally posted by lucina View Post
                            Hur många saknar BB forumet här??

Just nu saknar jag det ja
                            -

Comment

Jag saknar det massa, massa.

Comment

Working...