Hur många saknar BB forumet här??
Jag gör det än så länge iaf.... men det går väl över vart efter....bara lite över 1v sen det slutade så.... 8) 8) 8) I dag är det sol och ganska fint här i norrköping så jag ska ta mej ut snart.....så fort jag blir klar i tvättstugan......ha det så bra 8) 8) kramar om
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jag saknar BB forumet
Collapse
X
-
till zino
Zino,du har rätt , det finns nog inte så mycke att säga nu när BB är slut... men skönt att höra att det finns fler som saknar det, jag saknar även BB forumet de som var där som jag hade så roligt med...
8) Nej , rycker upp mej nu ...för jag ska också träffa kompisen och fika på stan på uteservering.....hat bra i solen 8) 8) 8)
♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment
-
Re: till zino
tjosan lucina =)Originally posted by lucina5211Zino,du har rätt , det finns nog inte så mycke att säga nu när BB är slut... men skönt att höra att det finns fler som saknar det, jag saknar även BB forumet de som var där som jag hade så roligt med...
8) Nej , rycker upp mej nu ...för jag ska också träffa kompisen och fika på stan på uteservering.....hat bra i solen 8) 8) 8)
japps håller med.. underbart väder här idag
Comment
-
Sv: Jag saknar BB forumet
Två år i sträck har väl BB slutat kring 20-22 maj vilket får mig att fundera på hur kort de andra säsongerna faktiskt varit i jämförelse. Vi vill väl inte ha fler korta BB's va?Originally posted by lucina View PostHur många saknar BB forumet här??
Jag gör det än så länge iaf.... men det går väl över vart efter....bara lite över 1v sen det slutade så.... 8) 8) 8) I dag är det sol och ganska fint här i norrköping så jag ska ta mej ut snart.....så fort jag blir klar i tvättstugan......ha det så bra 8) 8) kramar om
-
Comment
-

Comment