...som känner att jag borde skaffa mig en vettig hobby när jag hänger på forumet en lördagsmorgon kl 9? Borde man inte sitta i en taxi hem från en galen efterfest nu? Eller kanske åka och tvätta bilen? Gå ut med hunden? Eller?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Oasens trosbekännelse
Collapse
X
-
Oasens trosbekännelse
Den här trosbekännelsen postade Watchlar i en tråd inne på Fristaden.
Jag har frågat om lov och klistrar nu i den här.
Jag tyckte den var helt suverän!
Oasens trosbekännelsen
Vi tror på TequilaLady allsmäktig, Oasens skapare.
Vi tror ock på JessicaRabbit, hennes kollega, vår Herre, vilken är avlad av Det heliga internet, född av Oasen, död och begraven på aimoo, nederstigen till dödsriket, men uppstånden igen ifrån de döda forumen, uppstigen till Tornevalls, sittande på allsmäktig TMM:s högra sida, därifrån igenkommande till att döma levande och döda.
Vi tror ock på ett heligt, allmännelig Tornevalls, de heligas forum, förlåtelse för off-topic, de bannades uppståndelse och ett evigt liv på nätet. Amen.
-Watchlar-
- Comment
Comment
-
*blir rörd*..vad dutti du e watchlarOriginally posted by TequilaLadyDen här trosbekännelsen postade Watchlar i en tråd inne på Fristaden.
Jag har frågat om lov och klistrar nu i den här.
Jag tyckte den var helt suverän!
Oasens trosbekännelsen
Vi tror på TequilaLady allsmäktig, Oasens skapare.
Vi tror ock på JessicaRabbit, hennes kollega, vår Herre, vilken är avlad av Det heliga internet, född av Oasen, död och begraven på aimoo, nederstigen till dödsriket, men uppstånden igen ifrån de döda forumen, uppstigen till Tornevalls, sittande på allsmäktig TMM:s högra sida, därifrån igenkommande till att döma levande och döda.
Vi tror ock på ett heligt, allmännelig Tornevalls, de heligas forum, förlåtelse för off-topic, de bannades uppståndelse och ett evigt liv på nätet. Amen.
-Watchlar-
- Comment
Comment

Comment