Announcement

Collapse
No announcement yet.

Det ringde på dörren ... blombud!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

FÖRTYDLIGANDE :

Blommorna är från hela Oasen och jag har säkerligen glömt att fråga någon, skriva ut namnet på kortet osv.

Så är inte ert namn med på kortet eller ni inte blev tillfrågade så är det bara att skriva här och säga att ni är med på blomman så är ni det.

Har redan fått dunk i skallen av en

Så med andra ord.

Blommorna är från HELA Oasen

Comment

:tihi:
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by TequilaLady
        Vilken trevlig dag det här blev hörrni. Den som var så jäkla grå och trist innan.
        Ja, vad skall jag säga? Trots att jag sliter håret av skallen ibland när vendettorna far genom cyberrymden, stickor och strån ryker, så är det ju i alla fall mest kul, trevligt, roligt och ... alldeles underbart.
        Underbart att ni finns så att det finns ett forum och ja... *hulkar*

Det får räcka för nu. Jag gillar er verkligen, allihop som skriver, utan undantag och ja ni vet... Det är ju vi allihop som är forumet.
        WE!!!

Som du skriver - det är vi allihop som är forumet. Men det var du som gjorde forumet till det det är idag, för oss!

Comment

Självklart är jag med på blomman.
          -

Comment

Originally posted by TMM
            Självklart är jag med på blomman.
            Och det får du så gärna vara. Och känner någon att vi glömde att fråga om ni ville vara med så beror det enbart på mänsklig glömska och inget annat. Lite svårt att skicka pm till precis ALLA härinne som ni kanske förstår.

Vi ville bara tacka för att TL skapat Oasen och för att vi har vår fristad i cybervärlden. Och jag hoppas att budskapet gick fram till TL

Sen kanske vi kan få bråka utan att få skäll nu i några dagar

Comment

Originally posted by msfantasia
              Och det får du så gärna vara. Och känner någon att vi glömde att fråga om ni ville vara med så beror det enbart på mänsklig glömska och inget annat. Lite svårt att skicka pm till precis ALLA härinne som ni kanske förstår.

Vi ville bara tacka för att TL skapat Oasen och för att vi har vår fristad i cybervärlden. Och jag hoppas att budskapet gick fram till TL

Ja det var en muta...

Comment

du för göllig msf
                men det svåra med att veta vilka som ville vara med på blomman är ju delvis för att vi var tvugna att "gömma" det för TL så hon inte skulle veta nåt
                tror hon sitter å skäller på oss nu, då vi förklarar allt i hennes fiiina tacktråd

Comment

Originally posted by alice

Ja det var en muta...
                  Haha så klart det var

Nej men när man gör något bra tycker jag att man ska få beröm för det, och vad är bättre än Oasen ?

Comment

alltså, om ni hade tänkt muta TL så hade ni ju fått skicka sprit av nåt slag....
                    Blomman visar på uppskattning

Comment

Haha stackars TL. Det första vi gör är att totalt spåra ur i hennes tacktråd.

Snart får vi skicka ett blommogram som tack för att hon står ut med oss också

Comment

Haha stackars TL. Det första vi gör är att totalt spåra ur i hennes tacktråd.

Snart får vi skicka ett blommogram som tack för att hon står ut med oss också
                        (Blommogram? Vad hände med den där hunken som skulle köra stripshowen med piskan o allt? )

Comment

Originally posted by zappe
                          (Blommogram? Vad hände med den där hunken som skulle köra stripshowen med piskan o allt? )
                          Men för fan Zappe, vi bestämde ju att du skulle sticka iväg och köra showen hos Tl ikväll ju. Har du redan glömt det ? Piskan skulle jr buda över till dig

Comment

Men för fan Zappe, vi bestämde ju att du skulle sticka iväg och köra showen hos Tl ikväll ju. Har du redan glömt det ? Piskan skulle jr buda över till dig
                            Oops!

(Fast det är något som inte stämmer...det skulle ju vara en hunk sa vi ju!? Vi vill väl inte döda henne...eller vill vi?)

Comment

Originally posted by zappe
                              Oops!

(Fast det är något som inte stämmer...det skulle ju vara en hunk sa vi ju!? Vi vill väl inte döda henne...eller vill vi?)
                              I blommogrammet fanns även ett medel som orsakar nedsatt syn så det är lugnt.

Jag har tänkt på allt

Comment

Undrar hur felassocierad jag är när jag plötsligt för en stund kom att tänka på Terminator 3 här.
                                -

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X