Originally posted by TequilaLady
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stora godisdagen
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Samma här. Inga pengar till sån lyx, och förresten är det nog lika bra, det. Men kaffe är ju gott. Och så kan vi reta alla bakfulla på lördag.Originally posted by TequilaLadyJa... och inget att dricka.
Lika bra det.
Fick nog av glöggbakruset häromveckan.
Baljar java imorgon, jag.

- Comment
Comment
-
Originally posted by JessicaRabbitSamma här. Inga pengar till sån lyx, och förresten är det nog lika bra, det. Men kaffe är ju gott. Och så kan vi reta alla bakfulla på lördag.
Inte jag då blir säker någon drink hoppas jag. Har ju fulla skåpet nu efter resan.
...............Änglatofflor. Lovetop
- Comment
Comment
-
Nu skall jag be alla tänka till en stund.
Har vi fått med alla stora dagar nu?
(Jäkla tomt det var i november, sov vi då eller?)
Här är de vi har hitills:
Stora välkomsttråddagen ___ 15 oktober
Stora polldagen ___ 16 oktober
Stora spoilerdagen ___ 17 oktober
Stora spoilerpolldagen ___ 18 oktober (också utsedd till jättestora gnälldagen
)
Stora skyltdagen ___19 oktober
Stora gnälldagen ___ 4 december
Jättestora gnälldagen ___ 5 december
Stora skrattdagen ___ 6 december
Stora godisdagen ___ 8 december
- Comment
Comment
-
Originally posted by Bouboumen det finns ju inget i november.... inga stora dagar att fira
vad ska vi göra då ?
Jag vet.
Jag skrev det någonstans,
att det var attans tomt i november.
Men jag föreslog att hela november skulle vara
en enda lång alzheimersmånad.
- Comment
Comment
-
jaha, jag hoppade över lite läsning i mitten.Originally posted by TequilaLadyJag vet.
Jag skrev det någonstans,
att det var attans tomt i november.
Men jag föreslog att hela november skulle vara
en enda lång alzheimersmånad.
du vet. jag är ju en latmask
men det är ju i november allt blir så satans mörkt och trist. kan vi inte ha en enda stor partymånad då??
var det den månaden som Lover kom som modd och JR slutade...... eller nej, det kan det ju inte va. november var ju nyss och Lover har ju vart modd ett bra tag och JR........ ja, hon har ju vart med å småtraschat plejset ett par gånger....

- Comment
Comment
-
Originally posted by Bouboujaha, jag hoppade över lite läsning i mitten.
men det är ju i november allt blir så satans mörkt och trist. kan vi inte ha en enda stor partymånad då??
var det den månaden som Lover kom som modd och JR slutade...... eller nej, det kan det ju inte va. november var ju nyss och Lover har ju vart modd ett bra tag och JR........ ja, hon har ju vart med å småtraschat plejset ett par gånger....
Ingen fara, jag tror inte ens det var i den
här tråden jag skrev om alzheimers.
Ja, fan när kom Lover som modd då?
Dags för en sökning snart, känns det som.
- Comment
Comment
-
ja, sök lite grann.Originally posted by TequilaLadyIngen fara, jag tror inte ens det var i den
här tråden jag skrev om alzheimers.
Ja, fan när kom Lover som modd då?
Dags för en sökning snart, känns det som.
det kanske visar sig att vi kan fira Lover på ett-årsdagen

- Comment
Comment
-
Jag dementerar å det bestämdaste. Jag, lilla jaaag, har välan inte trashat?Originally posted by Bouboujaha, jag hoppade över lite läsning i mitten.

Men vad gäller när jag sa upp mej som admin..ja, jag har ju också alzeimers..och nu pratar vi ingen lightversion här..så det har jag glömt.
Men jag ska söka lite.
- Comment
Comment

Comment