Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mina djur

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mina djur

jag tror henrik väger mest, sen stefan, sen Carolina, sen sirwan, sen olivier, ulrika, caroline och minsy rebekah, ni?

rebekah väger mer än carolina. Kolla profilerna.

Comment

aldrig i livet

Comment

nehepp. Kolla profilen då...

Comment

Carolina ljuger ju

Comment

Carolina måste ju väga mer än rebekah, inte för att det spelar någon roll... men det verkar löjligt att ljuga om sin vikt

Comment

Knappast att Lina väger mer än Sirre, Olivier och Ulrika.

Comment

nej men beckis är ju några decimeter längre än Lina ockdså..

Comment

Lusbus...4 cm längre

Comment

de där profil-siffrorna var ju från innan de gick in... lina har ökat en HEL DEL sedan dess.. men lilla oliven kan ju ine väga mycket däremot... liten räka bara juh

Comment

Mina djur

Då börjar vi med Bamse, en 2,5 årig rottis som tror att han är 5 månader.

Vi har sedan Igor, en 9 veckors kattunge som vi bara haft i en vecka.

Sen har vi Ninja, hon har blivit en gammal dam på 8 år som anser att livets höjdpunkt är att äta grenar

Och till sist har vi Zeus, han avlivades för ett år sedan men han är och förblir min älskling så han måste jag visa upp också.

Comment

Originally posted by msfantasia
                        Då börjar vi med Bamse, en 2,5 årig rottis som tror att han är 5 månader.

Vi har sedan Igor, en 9 veckors kattunge som vi bara haft i en vecka.

Sen har vi Ninja, hon har blivit en gammal dam på 8 år som anser att livets höjdpunkt är att äta grenar

Och till sist har vi Zeus, han avlivades för ett år sedan men han är och förblir min älskling så han måste jag visa upp också.
                        Åååååh, så söta allihopa

Bor de allihopa hos dig alltså? Jag vill också ha en hund...
                        http://cherinne.blogg.se/

Comment

Originally posted by Nova
                          Åååååh, så söta allihopa

Bor de allihopa hos dig alltså? Jag vill också ha en hund...
                          Japp alla bor här, men bor ju i trevåningshus med mamma, bror och svägerska så Ninja och Igor är min brors djur fast jag kidnappar de

Har ju haft 5 hundar och 2 katter tidigare så bara 2 hundar och 1 katt känns tomt

Comment

men gudars vilka goa bebisar du har!!
                            tack för att du visade upp dom allahopa!

(sen tror jag det kommer gå tokbra för Bamse på pensionatet i helgen!!)

Comment

Jättesöta...och zeus var verkligen fin så hemskt när man måste avliva sina älsklingar hur gamla och sjuka dom en må vara

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X