.............
Nervös
Collapse
X
-
Nervös
På fredag lämnar vi in Bamse till hundpensionatet och så ska han vara där över helgen medans jag är i Tyskland.
Och jag är så nervös och orolig redan nu , det är ju för sjutton bara tisdag.
Jag vet att det gick jättebra när vi besökte pensionatet och han trivdes med ägarna men ändå. Det är min bebis som jag ska lämna bort , han kommer inte få sova i sängen som han brukar, inte ligga tillsammans med mig i soffan och mysa.
Usch får ångest. Tänk om jag hämtar honom på söndag och han är jättesur på mig.
Nej då jag är inte alls neurotisk
-
Ja usch ja...prata inte om det vi ska åka från alice en vecka
Men min syrra ska bo här....men är jätteorolig att folk ska glömma stänga grinden till tomten, den är dessutom trasig så den måste ställas upp liksom...den hinner inte bli fixad innan vi åker
Comment
-
Ja fy och usch. Man vet ju innerst inne att djuret kommer att ha det bra men så börjar man ändå tänka på att ja men de kanske inte kommer ihåg det och tänker det verkligen på det och ditten och datten.Originally posted by aliceJa usch ja...prata inte om det vi ska åka från alice en vecka
Men min syrra ska bo här....men är jätteorolig att folk ska glömma stänga grinden till tomten, den är dessutom trasig så den måste ställas upp liksom...den hinner inte bli fixad innan vi åker 
Jag tror att vi som har djur är lite skadade
Comment
-
Det går säkert bra för er bådas djur ( eller hur man skriver)
Lämnade Dixie i julas,under en vecka, på ett hundpesionat. Visserligen ett litet, med plats för bara 5 hundar. Men det var första gången hon var borta från oss. Och det kändes lite konstigt när man skulle lämna henne. Men det hade gått bra och hon var Välkommen åter.
Numera har vi två hundar och en katt, så det blir till att stanna hemma.
Comment
-
Ja det här är ett litet pensionat också. De har sina egna 4 hundar men bara boxar för 4 andra . De går ut med hundarna 5 ggr varje dag varav två av dessa är långpromenader. De sitter även och kelar med djuren en viss tid varje dag också.
Så visst tror jag att bamse kommer ha det bra, men åh vad orolig jag kommer vara.
Enda gången jag lämnat bort en hund är när min schäfer låg på sjukhus en vecka och det var fruktansvärt.- Quote
Comment
-
Förstår dig så väl. Men trots allt är det skönt att pensionat finns. Vad gjorde man annarsOriginally posted by msfantasiaJa det här är ett litet pensionat också. De har sina egna 4 hundar men bara boxar för 4 andra . De går ut med hundarna 5 ggr varje dag varav två av dessa är långpromenader. De sitter även och kelar med djuren en viss tid varje dag också.
Så visst tror jag att bamse kommer ha det bra, men åh vad orolig jag kommer vara.
Enda gången jag lämnat bort en hund är när min schäfer låg på sjukhus en vecka och det var fruktansvärt.
Håller tummarna för dig o Bamse. Jag vet hur det känns att lämna bort ett djur. Det går bra ska du se. *upp med hakan*
Comment
Comment