Announcement

Collapse
No announcement yet.

boubou's bäbisar.....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• boubou's bäbisar.....

Stefan hade sagt till Carro o nån mer (tror jag) att Lina hade snackat skit om dem.... Stämmer det, hade Lina verkligen gjort det??

PS. Stefan Suuuger!!!!!!!!!

Klart Lina snackat skit...gör hon något annat?...

Comment

Det gör hon väl hela tiden... går inte att undvika att höra. Det han sa till Carro hade Lina sagt.

Comment

haha vad var det för fråga det finns inte någon som hon inte har snackat skit om

Comment

det gör hon, ja.

och det gör stefan med tydligen.

men när lina gör det är hon sig själv och gör bra tv, när stefan gör det är han falsk och motbjudande. fattar inte...
          Jag är en kille som gillar livet genom att åka motorcyckel.

Comment

men det visar bara att hon e äkta och bra människa ( obs inte min åsikt)

Comment

Konstigt att hon snackat skit till den tönten....hon tycker ju inte ens om honom?! Fattar noll!

Comment

hon snackar sit om alla till alla.....hon byter offer och lyssnare varje dag

Comment

GangstaDiva: Tror det är så att hon försöker säkra sig själv - bli en av \"dem\" lixom....tyvärr är det försent men hon inser inte det.

Comment

Men e det nån som minns vad hon hade sagt till honom?? Jag har missat det!

Comment

boubou's bäbisar.....

om det nu funkar att få in bilderna, så kommer här några av alla foton jag har på mina små älsklingar (bifogade...?!)
                      Pepsi (den grå) Siba (den tjocka) och lilla Simson (den lilla, ja)

är inte riktigt säker på hur jag ska kopiera in foton, måste de vara på internet för att det ska funka å kopiera??

edit: det är lite smutsig på ena bilden, men det är katterna själva som lyckas sketna ner. de "plockar" ut maten på golvet för att sedan äta upp det.....

Comment

Kanonsöta kissar

Comment

Originally posted by msfantasia
                          Kanonsöta kissar

Tack !

Comment

hade tänkt uppdatera med lite nya bilder - men minneskortet i kameran är borta!! så jag återkommer när det har hittats (hoppas jag ju att jag gör, annars blir jag ju lessen............!!)

Comment

Uppdatering:

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X