..Carolina, fuskpälsfåtölj
Olivier, svart skinnsoffa
Ulrika, slagbord
Stefan, Hyllan Niklas
Sirwan, skinnpuff
Stefan, allmogeskåp i furu
Carro, pinnstol
Rebekkha, herrbetjänt
Har gått med hosta i 3 veckor själv och blev ivägsläpad till läkare idag eftersom jag aldrig tror det är något allvarligt när det gäller mig själv.
Har gått med hosta i 3 veckor själv och blev ivägsläpad till läkare idag eftersom jag aldrig tror det är något allvarligt när det gäller mig själv.
Det är väldiga föreskrifter av handhavande av frontline på förpackningen....och då kan det väl inte vara så bra för katten heller??? Att ha det i pälsen för fästingar....OK...men inte i öronen. ajajaj..Det hjälper, men det tar längre tid än det gjorde med tidigare mediciner tycker jag. Och onödigt lidande för katterna. Jag fick springa med Fia hos vetten i flera månader efter Frontlinekuren. We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment