Jag tycker att försäkring ska finnas på ALLA djur . Försäkringen ligger på runt 1000 kr om året på våra hundar och Igor vet jag inte riktigt vad den kommer kosta.
Om ditt djur råkar bli riktigt sjuk och du inte har försäkring så har du inte råd att behandla ditt djur , om du inte är väldigt rik.
Min schäfer låg inne på sjukhuset en vecka och hela räkningen gick på 20 000. Av det betalade jag självrisk på 1500 och sedan endast en fjärdedel. Så försäkring är viktigt och bra att ha.
Jag tycker att man ska ha försäkring på bondkatter också, det är fortfarande en katt man älskar och vill ha kvar även om den är billig. Och veterinärerna tar lika mycket betalat oavsett vad det är för djur.
Jo, det är ju förståss helt sant!
Kanske är för att vi aldrig haft några problem med de djur vi haft.. men ma kan ju självklart aldrig veta!
Men det borde väl bli billigare att ha en katt i försäkring än en hund? och 1000 kronor om året är ju inte speciellt mycket...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment