Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jag ska övertala Andree..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by msfantasia
    Jag tycker att försäkring ska finnas på ALLA djur . Försäkringen ligger på runt 1000 kr om året på våra hundar och Igor vet jag inte riktigt vad den kommer kosta.

Om ditt djur råkar bli riktigt sjuk och du inte har försäkring så har du inte råd att behandla ditt djur , om du inte är väldigt rik.

Min schäfer låg inne på sjukhuset en vecka och hela räkningen gick på 20 000. Av det betalade jag självrisk på 1500 och sedan endast en fjärdedel. Så försäkring är viktigt och bra att ha.

Jag tycker att man ska ha försäkring på bondkatter också, det är fortfarande en katt man älskar och vill ha kvar även om den är billig. Och veterinärerna tar lika mycket betalat oavsett vad det är för djur.
    Jo, det är ju förståss helt sant!

Kanske är för att vi aldrig haft några problem med de djur vi haft.. men ma kan ju självklart aldrig veta!

Men det borde väl bli billigare att ha en katt i försäkring än en hund? och 1000 kronor om året är ju inte speciellt mycket...

Comment

Jag vill också ha en. Skänka till mig?
      -

Comment

Jag kollade snabbt på if och med en självrisk på 2000 och en extra försäkring som täcker mediciner skulle det kosta 800 kr om året.

Comment

Jag kollade snabbt på if och med en självrisk på 2000 och en extra försäkring som täcker mediciner skulle det kosta 800 kr om året.
          Oj, det är ju ingenting på ett år!!

*ska jag komma ihåg*

Comment

Originally posted by TMM
            Jag vill också ha en. Skänka till mig?

Jaaa, visst är de fina?

Comment

Originally posted by turbotrollet
              Oj, det är ju ingenting på ett år!!

*ska jag komma ihåg*
              Nej det är inte särskilt dyrt faktiskt, och det är guld värt om djuret blir sjukt.

Comment

Nej det är inte särskilt dyrt faktiskt, och det är guld värt om djuret blir sjukt.
                Ja! Med tanke på det där med din hund så!!

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                Working...
                X