Announcement

Collapse
No announcement yet.

Turbotrollet

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Turbotrollet

Lina är så j-a coool. Hon är en kvinna att se upp till! Lina är den som gjort minst fel i BB. Sexet är normalt och otroheten är Oliviers fel. Sen, så bra att Lina kör sitt race. Hon säger vad hon tycker och gör det hon känner för och skiter i vad folkntycker\" Det är rätt inställning! Lina har inget att skämmas för. Absolut inget. Lina blev modell när hon var 15-16 år. Hon hade bra betyg och klassas som smart bland vänner, bekanta och lärare. Hon märkte tidigt att hon skulle tjäna mer pengar på att stoppade in sliicon och därför gjorde det! I BB-huset blit hon ständigt utsatt för illvilligt påhopp och förtal, men tar det bra! Linas fryses ut pga av att hon är snygg,ärlig å rak! Övriga klarar ej av hennes ärlighet. Speciellt inte Stefan som ända sedan hon övergav honom - för Olivier, har pådrivit å påbörjat en hets-kampanj mot henne. Han har spriidit negatvitet om henne, han har ljugit om henne, han har förtalat henne och det så fort han kunnat! Stefan har t o m slagit henne utan anledning! Stefan gör allt för att sbba för Lina! Det kommer alla deltagare att märka när de fått sanningen presenterad för sig dvs. allaliveband. Där finns nämligen svart på vitt att det alltid är övriga och oftast Stefan som baktalat Lina först, Lina har dock alltid genomskådat dem och därför kommit med mothugg! Lina är den justaste och ärligaste i huset! Det kan folk ej acceptera dvs. att en snygg brud som henne, som tillråga kör ett ärligt spel och har ett rättfärdigt sätt, är smart och är den som är ÄKTA av deltagarna i huset. Lina är så normal, snygg å bra att Ni alla andra håller på att dö av avundsjuka! Dvs. kan ej se rättfärdigt på det som sker i huset! Vissa vill bara göra allt för att döma Lina, men det bottnar bara i ren avund eller illvilja! Lina är bäst i huset!

Oj oj.. vad mycket du skriver i dina inlägg.. skriv en bok

Comment

Framförallt har alla fjortisbrudarna nån att känna igen sig i.

Comment

stefan är god!

Comment

smaskig hur orkar du?? har du fått i dig nåt vitt pulver?

Comment

förresten, vad bra du stavar helt plötsligt =)

Comment

LINA e GRYMM!! En Av Mina Favvosar!! =) weeeeeeeeee

Comment

bröst fixerade personer älskar henne

Comment

Carolina-den skenheliga pökmadonnan-kvinnan som anser att vänskapen till en man går sängvägen!

Comment

Jag älskar Lina därför att hon har en cool personlighet,inte hennes silikon.

Comment

ha ha ha. Nej jag har aldrig knarkat. Bara supit! Och oftast på hembränt, ja ä ju norrlänning! Jag fyller ju år idag (5 mars) så jag har med andra ord \"FYLLIT\" år. Jag är sketafull.... ha ha ha. Men Lina är bäst av dem i huset! Är bara så!

Comment

Tycker att det är synd att en så cool tjej var tvungen att göra silikon.

Comment

Lina får väl ngn bestraffning imorgon alt helst åka ut!!!

Comment

rumpe> hahhaha...den va bra...alla här skulle ha kunnat skrivit en bok ist. för allt annat ALLA skriver ju!

Comment

lina e väldigt äkta , ärlig och e sig själv.....hon e tjurig....hon e ego trippad...hon snackar skit exakt alla i huset....men hon e sig själv så hon e en god människa av den anledningen.....även om hon skulel döda så e hon sig själv..hon e äkta

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                              Working...
                              X