Announcement

Collapse
No announcement yet.

En bra skogskatt-"uppfödare"??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by msfantasia
    Skaffar du en flicka råder jag dig till att kastrera henne iaf då en katt som löper inte är en höjdare.

Och sterilisering på hona är dyrare än när man kastrerar en hane så rent pengamässigt sett är hane bättre.

Men jag tycker ni ska välja den ni fastnar mest för, brukar bli bäst så
    jo, men brukar det inte vara så att man bestämmer sig för en.. "bokar" den och sen hämtar den? jag menar, kommer vi dit och ska hämta honam men fastnar för hanen, kan ju han vara bokad av ngn annan,,, (?)

Hur mycket kostar en sterilisering/kastrering?

Comment

Originally posted by alice
      Jag trodde det var samma katt... att det bara var nåt med ljuset.. söta bägge två då :-D
      hehe, näe.. det är två underbara kissar..

Men såg bilder på pappan och mamman.. och ska hanen se ut som pappan vid vuxen ålder, då vill jag hellre ha honan.. (om man nu kan tänka så?)

Comment

Jättesöta båda två, men tjejen har litet fianre färger... tycker jag då'rå.

Jag gillar killar bäst pga att de blir större.

Comment

Originally posted by TequilaLady
          Jättesöta båda två, men tjejen har litet fianre färger... tycker jag då'rå.

Jag gillar killar bäst pga att de blir större.

jo, jag föredrar oxå hanar med tanke på Oliver.. du vet? *saknar som fan!!!*

Men sen tänker jag på Trischa, och då vill jag ha en tjej..

Så svårt det där..

Men jag såg pappaen till dessa två, röda, kissar.. och han var inte vacker!
          Så lite därfr vill jag ha tjejen... trots att killen är finare, den ljusa..

Comment

Den här sidan verkar rätt seriös och jag tror att uppfödarna som ligger där borde vara seriösa också.

http://www.skogkattslingan.com/

Comment

Originally posted by msfantasia
              Den här sidan verkar rätt seriös och jag tror att uppfödarna som ligger där borde vara seriösa också.

http://www.skogkattslingan.com/

Ja, där var jag igår.. Har hittat två uppfödare nu som jag har mailkontakt med.. får se vad som händer..

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
              Working...
              X