Announcement

Collapse
No announcement yet.

Misja - en värstingkatt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

När har den där lilla fransmannen sagt det?

Har hört att han snackar skit om henne stup i kvarten, men inte att hon är dålig i sängen, o förresten är väl ingen det, det beror på att han kanske sköter sej dåligt i sängen.............. Tack för mej...........

Comment

majsan01

Han sa det i bastun..Att hon var dålig i sängen hon rör sig för lite.. och att hon var dålig på att suga..för han gillade när tjejen sväljer..å massa annat..

Comment

Jag har inte hört att Olivier har sagt det. I så fall är han otroligt elak. Att först utnyttja henne för att få sex och sedan säga att det var dåligt. Om han tycker att det var så otroligt dåligt varför har de då gjort det om och om igen?

Comment

modesty

Fråga honom...han är så falsk..skulle aldrig våga säga det framför Lina..Men i bastun framför stefan å sirre går det bra..modig man kan va

Comment

NÅGON MER ÄN MIG MÅSSTE HÖRT .. Stefans ursäkt till BB-live tittare ang hans penis storlek efter att han klev i duschen idag..

..samt Carros kommentar ..\"men kamera gör alt mycke större..\"

Comment

BillyB

hehe nej..önskar jag hörde det..

Comment

om hon hade skojat hade hon varit fan så rolig

Comment

Misja - en värstingkatt

Jag har aldrigaldrig haft en sååå busig katt som Misja! Ja jävlar, hon är överallt på en gång den kattungen! Ena sekunden är hon bakom teven och drar ut sladdar, speciellt tv-antennsladden (undrar om hon vill säga något med det??) och nästa är hon i fönstret och gräver i blomkrukorna så jag måste dammsuga. Bara för att rusa ut på balkongen och stoppa ner hela huvet i vattenkannan. Eller så är hon i bokhyllan och välter ner prydnadsaker i parti och minut.

Och nu leker hon med tändstickor också...

Hur ska detta sluta?!

Comment

Originally posted by JessicaRabbit
                    Jag har aldrigaldrig haft en sååå busig katt som Misja! Ja jävlar, hon är överallt på en gång den kattungen! Ena sekunden är hon bakom teven och drar ut sladdar, speciellt tv-antennsladden (undrar om hon vill säga något med det??) och nästa är hon i fönstret och gräver i blomkrukorna så jag måste dammsuga. Bara för att rusa ut på balkongen och stoppa ner hela huvet i vattenkannan. Eller så är hon i bokhyllan och välter ner prydnadsaker i parti och minut.

Och nu leker hon med tändstickor också...

Hur ska detta sluta?!

Vill oxå ha en sådan busig katt!

Är så rädd att vår ev. katt ska bli en skygg sak, som vägrar att bli klappad och ompsslad...

Hur märker man om det ev. är en sådan kisse, vid första mötet?

Comment

Jag har hört att kattungar ska vara tokiga - ju värre desto bättre(?) - för då blir de lugna som vuxna.
                      Stämmer ganska bra med min Pepsi, men Simson... jisses han är ju som din Misja märker jag... Man kan ju hoppas att det stämmer så at de blir lugna sen

Comment

Originally posted by turbotrollet

Vill oxå ha en sådan busig katt!

Är så rädd att vår ev. katt ska bli en skygg sak, som vägrar att bli klappad och ompsslad...

Hur märker man om det ev. är en sådan kisse, vid första mötet?
                        Tja, springer den och gömmer sig det första den gör, är det kanske en hint..eller kanske inte...

Äh, det kan nog vara svårt att se. Pepsi sprang ju och gömde sig vid vårt första möte och när vi kom hem med honom, gömde han sig i typ 2 dar. Men nu är han ju så go så. Fast han gömmer sig när det kommer främmande människor det gör han...

Men misja var lika lekfull och nyfiken och gosig ända från vårt första möte.

Fast att hon skulle vara sååå om sig och kring sig...det anade jag inte!

Inatt var hon på balkongen och lyckades på nåt sätt få ut alla tändstickorna ur asken. Jag har en ask tändstickor på bordet för att kunna tända min fina ikealykta. Sen var hon i garderoben (hon öppnar själv) och hade ut en massa grejor. Sen jagade hon flugor och sen....

*lite trött idag*

Comment

Originally posted by Boubou
                          Jag har hört att kattungar ska vara tokiga - ju värre desto bättre(?) - för då blir de lugna som vuxna.
                          Stämmer ganska bra med min Pepsi, men Simson... jisses han är ju som din Misja märker jag... Man kan ju hoppas att det stämmer så at de blir lugna sen
                          Hon är så snabb i sina race att man inte ens hinner ta fram kameran ens!

Synd, för jag lovar att hon ser rolig ut när hon dyker ner i stora vattenkannan på ballen! Hon vägrar dricka vatten ur en vanlig skål nämligen. Favoritvattenställena är mina vattenkannor (har tre). Den på ballen är ju störst så den är hon ofta i. Hon håller framtassarna om kannan, dyker ner med huvet före och dricker. Man ser liksom en halv katt på huvet i en kanna!

Comment

När ska man få se bilder på värstingkatten då ???

Comment

Ja du, Nellie är 5 o fortfarande lika sjögalen. I morse låg 5 sockerbitar på golvet, en sönderriven Turun o 3 sockar hon slitit ur byrålådan på vinden *suckar*

Comment

Originally posted by msfantasia
                                När ska man få se bilder på värstingkatten då ???

Hehe, ok då! Här kommer en bild på Misja när hon leker med vattnet i min vattenkaraff. En vacker dag kanske jag lyckas fånga henne på bild när hon dricker ur gröna vattenkannan

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X