Announcement

Collapse
No announcement yet.

Här är kissen!!! (bild)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TequilaLady
    Nä, han var lagom mycket vit och jättesöt!

Jag tycker han skall heta Gary. Döper ni honom till Toulouse så blir det iaf bara nån kortare variant man säger, typ Tusse eller nåt annat vanligt.
    Ja, och Tusse är alldeles för vanligt!

Inget annat fint nman då?

Pussel. Igor. Coffe. Kakish. Filur. Lakritz. Neco. (det sista är "katt" på japanska)

Eller ngt annat?

Comment

Originally posted by turbotrollet
      Ja, och Tusse är alldeles för vanligt!

Inget annat fint nman då?

Pussel. Igor. Coffe. Kakish. Filur. Lakritz. Neco. (det sista är "katt" på japanska)

Eller ngt annat?
      Sorry, skitsvårt med namn.

Kolla länken härnere, är för hundar, men finns säkert något namn som passar på en katt.

Namn

Comment

Originally posted by TequilaLady
        Sorry, skitsvårt med namn.

Kolla länken härnere, är för hundar, men finns säkert något namn som passar på en katt.

Namn
        usch.. orka gå igenom alla de där!!

Gary fanns iof med.

Comment

Han ser ut som en Sune tycker jag... hehehe
          Men inte Toulouse (eller hur det stavas) för det är så tjejigt.
          Zigge kanske? ziggy pop, russel crowe, smurf, lasseboy, steve (steevää)??

Edit: Sambon min tycker han ser ut som en Torsten...

Comment

Originally posted by Boubou

Torsten heter min hunds pappa

Zigge är ballt...

Comment

Sune, näääee. Hette min rektor på mellan/högstadiet! Han hade bara ett öga. (ja, och det andra i glas.. han kunde se runt hörnet, så att säga)

Torsten är ett gulligt namn. En bekant till oss hade en katt som hette Torsten, han blev mobbad av de andra katterna som bodde hemma.. så jag gosade bara med honom när vi var där.. så det namnet passar inte heller in, på något vis.. Namn som andra har, elr som man "upplevt" någon gång, har man ju lixom bilder till.. Så man får försöka hitta en helt nytt nman..

Toulouse fick jag från filmen "Aristocats". Det är den bruna lilla skiten..

Men vi kom fram till igår att han ska heta "Gary's Shop", alltså "Gary".

(annars tyckte jag att "Igor" eller "Kakish" var fina namn...)

Comment

Originally posted by alice
                Torsten heter min hunds pappa

Zigge är ballt...
                Zigge är väl ett hundnamn?

Min bästa kompis (ja, när vi var små) hade en golden vid namn Zigge (elr Zigward dårå)

Comment

Zigge är väl ett hundnamn?

Min bästa kompis (ja, när vi var små) hade en golden vid namn Zigge (elr Zigward dårå)
                  Och Torsten vad är det då katt eller hundnamn :-D

Comment

För mig är det ett kattnamn.

Comment

För mig är det ett kattnamn.
                      Jag tycker man ofta kan ha samma namn på både hund och katt...
                      Miors kisse heter alice, och min vovve heter alice....

Comment

ett människonamn!...eller kanske kattnamn...

Men ska det inte vara s i namnet på katter, är det bara jag som tycker det?

Comment

Sune, näääee. Hette min rektor på mellan/högstadiet! Han hade bara ett öga. (ja, och det andra i glas.. han kunde se runt hörnet, så att säga)

Torsten är ett gulligt namn. En bekant till oss hade en katt som hette Torsten, han blev mobbad av de andra katterna som bodde hemma.. så jag gosade bara med honom när vi var där.. så det namnet passar inte heller in, på något vis.. Namn som andra har, elr som man "upplevt" någon gång, har man ju lixom bilder till.. Så man får försöka hitta en helt nytt nman..

Toulouse fick jag från filmen "Aristocats". Det är den bruna lilla skiten..

Men vi kom fram till igår att han ska heta "Gary's Shop", alltså "Gary".

(annars tyckte jag att "Igor" eller "Kakish" var fina namn...)
                          Aristocats är helcoola och Toulouse är göllig, men det är ändå tjejigt namn

Har ni redan bestämt er för Gary?

Jag brukar inte komma på bra namn förrän jag haft katten en stund (nästan en dag...) det svårt att namnge en katt via en bild, lättare att se den in action

Comment

Boubou. Nej, det ska vara ett "s" i namnet på katter. För de uppfattar väl bara "s", elr något sådnat.. Men Gary ska ju vara en innekatt, så vi behöver inte ropa på honom så mycket... (elr nåt)

Alice. Jo, många namn passar på både hundar/katter, men, iaf för mig, så är det så att jag får en bild i huvudet av vissa namn. Har jag halvt om halvt vuxit upp med en hund som heter "Zigge", då är det mer ett hundnamn för mig.
                            Har jag haft en egen katt som hette Oliver, och träffar på en hund som heter Oliver, då skulle jag antagligen inte tycka att det passade.. hänger du med?

Comment

Aristocats är helcoola och Toulouse är göllig, men det är ändå tjejigt namn

Har ni redan bestämt er för Gary?

Jag brukar inte komma på bra namn förrän jag haft katten en stund (nästan en dag...) det svårt att namnge en katt via en bild, lättare att se den in action
                              Aristocats är en utav Disney's bästa filmer..

Jo, men efter 2 veckor nu så kommer man ju dreggla och sakna kissen över den där bilden (vaaaarje dag) så då kommer nog Gary vara så inprintat i skallen... Fast man vet ju aldrig? Katten kanske är en Göran?

Comment

Jättetöt kissepisse Påminner väldigt mycket om min gamla katt Sushi.
                                http://cherinne.blogg.se/

Comment

Sorry, you are not authorized to view this page
                                Working...
                                X